A debreceni influenszerek az ország legjobbjai

Kép: youtube.com/Alföld Televízió

A Forbes üzleti magazin először 2023 februári számában készített toplistát a magyar digitális tartalomgyártókról, akik énmárkájukat üzleti sikerré, üzleti értékké kovácsolták. Az első helyen a debreceni Fábián István és Komzsik János, a TheVR áll, akik az Alföld Televízió Rivaldán innen című műsorában is szerepeltek.

A 2013-ban startoló Komzsik–Fábián-formáció 10 év alatt a magyar netes tartalomgyártás csúcsára pörgette a TheVR márkanevet. 8 csatornával, több mint 3 millió feliratkozóval, az egyik legelkötelezettebb közönséggel és a profi díszletekkel berendezett debreceni stúdióval egyértelmű az üzenet: itt egy komoly, professzionális médiabirodalom épül.

A legkülönbözőbb digitális tartalmakkal építettek maguknak masszív követőtábort és egyre több pénzben mérhető üzleti modellt – ők az ország ma legértékesebb influenszerei.

Üzleti értékről, nem értékítéletről beszél a lista, és a Forbes a tartalomgyártók követőbázisának elemzésével, piaci tevékenységük vizsgálatával kukkantott a motorháztető alá.

Az eredetileg 180 fős gyűjtést a szereplők:

alapján 40 főre szűkítették. A digitális tartalomgyártókat ezután a SentiOne online médiafigyelő platformmal, a HypeAuditor influenszer-adatbázissal, illetve a magyar influenszerpiaccal foglalkozó szakemberekkel értékelték négy kategóriában:

2022-ben a Forbes a magyar stand-uposokat rangsorolta:

Forrás: Forbes

Exit mobile version