Érzelmeket kiváltó reklámok: félelem, humor, szexualitás címmel Balázs Katalin, a Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék vezetője tart előadást május 3-án, szerdán a Science Caféban.
Mindennapi életünk részévé váltak mára a reklámok, amelyek időnként elhitetik velünk, hogy a tökéletes boldogság titka a korpamentes samponban rejlik.
A reklámok az érveken túl azonban gyakran az érzelmekre hatva dolgoznak. Meggyőző ez? Hogyan hat ránk?
Többek között ezekre a kérdésekre adhat választ a Debreceni Egyetem ismeretterjesztő sorozatának következő előadása, amely a hagyományokhoz híven most is a Fórum Bevásárlóközpont Libri Könyvesboltjában keresi a hiteles és tudományos választ.
Ahogyan a világunk változik, úgy a reklámstratégiák és az elméletek is folyamatosan bővülnek. A Science Caféban ezúttal Balázs Katalin, a Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék vezetője mutat be egy csokornyi érdekességet a reklámpszichológia területéről. Szó lesz a klímaszorongásról, a szentimentális és trash humorról, valamint a szexualitás indokoltságáról a reklámokban.
Az Érzelmeket kiváltó reklámok: félelem, humor, szexualitás című előadás a Debreceni Egyetem Tudományos Igazgatósága szervezésében május 3-án, szerdán 17 órakor kezdődik a Fórum Bevásárlóközpont Libri Könyvesboltjában (Debrecen, Csapó u. 30.).
Az előadás később visszanézhető lesz az Alföld Televízióban és a Youtube-csatornáján, ahol a korábbi előadások már elérhetőek.
Forrás: DE M. Tóth Ildikó Sajtóközpont – BZs
