Kárpáti Rebeka még csak 26 éves, de máris komoly sikereket ért el. 2013-ban ő lett a Miss Universe Hungary szépségkirálynője, azóta pedig számos szépségiparba tartozó márka modellje vagy arca volt. 2020-ban még a brit Vogue magazinban is szerepelt, egy magyar fürdőruhamárka modelljeként. A fiatal szépség azonban – csatlakozva az egyre szélesebb körben terjedő nemzetközi trendhez – hétköznapi arcát is igyekszik megmutatni követőinek.
Kárpáti Rebeka alig 18 évesen csöppent bele a média, social média világába. Mint mondja, akkor még nem kezelte olyan tudatosan a közösségi oldalait, mint az elmúlt években. – Egyre inkább érzem a felelősségét a nyilvános szereplésnek, ezért nagyon fontosnak tartom, hogy példát is mutassunk, aminek a mikéntjét én is még csak most tanulom. De igyekszem, mert tudom, hogy a mostani fiatal generáció rajtunk nő föl, rólunk is példát vesznek – mondta.
Az influenszer szerint jó hír, hogy a tengerentúlon kezdődött szépségideállal kapcsolatos szemléletváltás első hullámai már Magyarországot is elérték, és egyre inkább cikinek számít az állandó filter használat. Rebeka, mint mondja, próbálja ellensúlyozni a hivatalos megjelenéseit a hétköznapiakkal, és megmutatni a szűrőktől és sminktől mentes, természetes énjét is.
–Nagyon nem szeretném, ha a fiatalság körében bárkinek is csökkenne az önértékelése, úgyhogy erre a jövőben még jobban oda szeretnék figyelni. Ezzel párhuzamosan a karitatív tevékenységekben való részvételre is egyre nagyobb hangsúlyt kívánok fektetni, és jobban kivenni a részem ezekből a feladatokból – meséli. Hozzátette: –Anno amikor szépségkirálynőként én is a világbékét hangsúlyoztam, miközben mosolyogva integettem a jellegzetes kézmozdulattal, még nem vettem ezeket ennyire komolyan. Az utóbbi két évben azonban ez nagyon megtalált engem, és fontosnak tartom, hogy erről is kommunikáljunk – nyilatkozta.
Hozzászólások