Április 9-től a szükséges óvintézkedések biztosítása mellett újra nyitnak az E.ON Hungária Csoport személyes ügyfélszolgálati irodái – írják.
Azonban továbbra is kérik az ügyfeleket, ha tehetik végezzék online ügyeiket. Felhívják a figyelmet, hogy telefonon és videós ügyfélszolgálaton keresztül minden ügy teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan intézhető.
A személyes ügyfélszolgálatok online időpontfoglalással látogathatók, melyről az időpontfoglalás után megerősítő üzenet érkezik majd e-mailben vagy SMS-ben. Április 9-től az E.ON minden ügyfélszolgálati irodája újra a megszokott nyitvatartási rend szerint lesz látogatható. Az időpontfoglalás 20 percre szól majd, azonban ha ez idő alatt nem végeznének az üggyel, az E.ON munkatársai a fennmaradó témákra a látogatást követően írásban válaszolnak.
A telefonon, e-mailben és online elérhető ügyintézési formák változatlanul állnak rendelkezésre, melyek a következők:
- mérőállás diktálás,
- számla- és egyenlegmegtekintés,
- számlabefizetés,
- e-számlára váltás,
- értesítés tervezett üzemszünetekről,
- számlamásolat és csekk kérése,
- előrefizetős mérő feltöltése.
Az előrefizetős mérők feltöltésére már az ország számos pontján adódik lehetőség, úgy mint újságárusoknál vagy élelmiszerboltoknál.
Hozzászólások