Folytatódik a Debreceni Egyetem ismeretterjesztő előadássorozata, a Science Café, melynek kilencedik alkalmán a reklámokról lesz szó.
A reklámok a gazdasági élet szükségszerű velejárói, a mindennapi élet részei. Jellegüknél fogva természetszerűen túlzók, optimista szemléletet hirdetnek, és zömében a termék előnyeit mutatják csak be – mondja Pribula László, az Állam- és Jogtudományi Kar egyetemi docense.
A reklámozásban közreműködő szakemberek, a megszólított közönség és a téma iránt érdeklődők számára hasznos és tanulságos a reklámozás korlátaira vonatkozó szabályozás rövid áttekintése. Erre teremt lehetőséget május 27-én, szerdán 17 órakor Pribula László: Szabályozni kell-e a reklámokat? című előadása a Fórum bevásárlóközpont Libri könyvesboltjában.
