Már negyedik alkalommal hirdette meg a Debreceni Szakképzési Centrum nagyköveti pályázatát az intézmény diákjai körében.
A versenykiírásra egy rövid kisfilmmel pályázhattak azok a nappali képzésben tanuló diákok, akik elhivatottságukkal és kreatív szemléletükkel vállalják, hogy a közösségi médiában bemutatják kortársaik számára a szakképzésben rejlő lehetőségeket. Az idei tanévre összesen tizenhárman kapták meg ezt a címet. A diákok által készített videós tartalmakat a szakképzési centrum TikTok-, Facebook- és Instagram-felületein lehet majd megnézni – olvasható a DSZC oldalán.
A nagykövetek egyfajta közvetítőként működnek a diákok, a szülők és az intézmények között.
Az eseményen Komolay Szabolcs a közgyűlés Kulturális és Oktatási Bizottságának elnöke rámutatott, hogy az információgazdaggá vált világunkban, a social media-ban a pillanatnak élünk, így nem mindegy, az ember milyen módon találkozik a tartalmakkal, ahogy az sem, kitől hallja azokat. Ebben áll a nagykövetek felelőssége.
A megbízólevelek átadásán Tirpák Zsolt, a DSZC kancellárja elmondta, hogy az elmúlt időszak a szakképzés folyamatos fejlődéséről szólt, így van mit népszerűsíteniük az új nagyköveteknek. A debreceni beruházásoknak köszönhetően pedig egy jó szakma biztos megélhetést és karrierlehetőséget is jelent városunkban.
Szőgyényi Adrienn, a DSZC ügyfélszolgálati- és marketing csoportvezetője hangsúlyozta, 2022-ben indult útjára a nagyköveti program, így az idén megválasztott diákok már az elmúlt évek tapasztalataival felvértezve kezdhetik meg egy évre szóló munkájukat.
