Az ajándékok átadáshoz pedig Miller Dávid színész-énekes is nagy örömmel csatlakozott.
Fülhallgató, ruházati cikkek és illatszerek, ilyen kívánságok is voltak a listán. A szeretetszolgálat tapasztalatai alapján a legkevesebb adomány általában a 13-18 éves fiatalokhoz érkezik, pedig ennek a korosztálynak különösen nagy szüksége van a megerősítésre, a támogatásra.
A mobilszolgáltató ügyfelei országszerte húsz Yettel üzletben találkozhattak olyan karácsonyi díszekkel, amelyeken egy-egy tizenéves történetét és kívánságát tartalmazó QR-kódot találtak. Így tudtak ajándékozni. A kampányhoz Miler Dávid is csatlakozott, ő elmondta: „Gyerekkoromtól azt láttam példaként, hogy igyekezzünk segíteni, amikor csak lehetőségünk van rá. Mindent összevetve nagyon jó évem volt, rengeteg pozitív emlékkel, és lezárásképp úgy búcsúzhatok 2024-től, hogy nemcsak kaptam az elmúlt hónapokban a jó élményeket, hanem adhattam is.”

A Baptista Szeretetszolgálat 2004 óta szervezi Cipősdoboz Akcióját Magyarországon, amelynek keretében a felajánlók ajándékait olyan rászoruló gyermekeknek juttatják el, akiknél talán más nem is kerül a karácsonyfa alá. A kezdeményezés kiváló lehetőséget ad arra, hogy minél többen gondoskodjanak sok-sok gyermek karácsonyi ajándékáról. Gál Dávid, a Baptista Szeretetszolgálat ügyvezető főigazgatója elmondta ” alapvető tévhit, hogy a tiniknek nehéz örömet okozni, és kevésbé van szükségük meglepetésre, karácsonyi ajándékra. A lányok számára igazi boldogságot tud okozni, ha például illatszerekkel, sminkeszközökkel, édességgel, sapkával, sállal, kesztyűvel, bizsu ékszerekkel vagy valamilyen egyszerűbb elektronikai eszközzel – kis hangszóróval vagy fülhallgatóval – ajándékozzuk meg őket. A fiúk esetében is hatalmas sikere van a zenelejátszáshoz alkalmas elektronikai eszközöknek, illatszereknek, ruházati cikkeknek és édességeknek.”










Hozzászólások