Az elmúlt három évtizedben egy 4 főt foglalkoztató családi vállalkozásból, közel 400 fős nagyvállalattá nőtte ki magát a debreceni központú cég. A háromszoros Magyar Brands díjas cég fennállásának 30. évfordulóját idén már a Business Superbrands elismeréssel is ünnepelheti.
A Daniella Villamosság mérföldkövei
A villamossági anyagok kis- és nagykereskedelmével foglalkozó vállalat 31 telephelyével, valamint modern, minden igényt kielégítő B2B és B2C webáruházával valódi országos lefedettséget tudhat a magáénak. 2010-ben a Daniella Kft. elérte a 10 milliárd forintos éves árbevételt, 2020-ra pedig szinte megduplázta éves forgalmát a nagymúltú vállalat.
A 3,6 milliárd forintos tőkebevonásnak köszönhetően 2020-ban több nagy volumenű fejlesztés is megvalósítottak, amelyek között a legjelentősebb a közel 2 milliárd forintból létrejövő nagytarcsai logisztikai központ megépítése volt.
A máig családi tulajdonban lévő, a 2021-ben több mint 20 milliárd forintos éves árbevételű magyar vállalat mindig igyekezett lépést tartani a piaccal, sőt próbál egy lépéssel előtte is járni. A cégvezető szerint vállalatuk piacvezető szerepének megtartásához elengedhetetlen az innovativitás és a vevőközpontúságot szem előtt tartó hozzáállás.
„Büszkeséggel tölt el, hogy az idén 30 éves Daniella Villamosság Magyarországon a legidősebb cégek közé léphetett. Kemény és áldozatos munkával teli 30 év volt ez, mely során kollégáim és a vezetőség közös célja mindig az volt, hogy a piacon a legjobb szolgáltatást tudjuk nyújtani.
Ezt a munkát a partnereink növekvő bizalommal hálálták meg – ez adott erőt ahhoz, hogy minden területen fejlődni tudjunk. Piacvezető pozíciónk, partneri és beszállítói kapcsolataink erőssége mellett természetesen külön öröm, ha egy újabb szakmai elismerés, mint a Business Superbrands is visszaigazolást ad ahhoz, hogy jó úton járunk.” – fejtette ki Hadnagy Ernő, a Daniella Villamosság ügyvezetője.
Superbrands díj ajándékba
A kerek évforduló méltó ajándékaként – a három korábbi Magyar Brands díj mellett- a Daniella Villamosság 2022-ben elnyerte a rangos Business Superbrands üzleti elismerést is.
Az 1995 óta működő -hazánkban 2004-óta jelenlévő- a legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands Program a világ több mint 90 országában van jelen. A kiválasztás folyamata minden országban azonos elvek mentén zajlik, ugyanis a díjazottakat egy többlépcsős kutatási folyamat során emelik ki.
„Ez a kitüntetés legalább annyira a partnereinké is, mint a miénk, hiszen idén már 30 év közös munkája, sikerei és a kialakult bizalom hozta ezt meg számunkra.”
mondta Nagy Tamás, a Daniella Villamosság marketing és kommunikációs vezetője.
A nagyvállalat, ahol díjazzák az együttműködő partnereket is
Jelenleg a hűséges üzleti partnerei megbecsülése érdekében nagyszabású együttműködést alakított ki a Pappas Autóval.
„32 éve az ország legismertebb és legkiemelkedőbb Mercedes-Benz márkakereskedése vagyunk, szakértelmünknek és elhivatottságunknak köszönhetően, igazi innovátorává váltunk a hazai autókereskedelemnek. A Pappas Auto – akár a Daniella Villamosság Kft. – családi vállalkozásként indult, mára már nyolc országos telephellyel, valamint egy különleges és exkluzív Mercedes-Benz Luxury Showroom-mal rendelkezünk a Matild Palace-ban” – mondta el Pais József, a Pappas Auto Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
Tervekkel teli jövő
Ahogyan a cég mottója is példázza “az elektromos világ szolgálatában”, a Daniella Villamosság ezentúl is nagy hangsúlyt fektet arra, hogy piacvezető pozíciójukat megőrizve, mind a vásárlóik, mind a partnereik számára technológiai és üzleti szempontból is tökéletes és kényelmes megoldásokkal szolgáljanak.
Forrás: PResston PR
Hozzászólások