A légitársaság később elnézést kért, de a törlés okait nem közölték – írja a szeretlekmagyarorszag.hu.
Mint beszámolnak róla, az Index egyik olvasója vasárnap hajnalban küldött egy levelet a szerkesztőségnek, amelyben arról számolt be, hogy négyórás várakozás után a Wizz Air végül törölte az eredetileg szombat este induló London–Budapest járatát. A levélíró sérelmezte, hogy az utasok semmilyen tájékoztatást nem kaptak a törlés okairól, és így közel 200 utast eresztettek szélnek a vasárnap hajnali londoni éjszakába, sokan kisgyerekesek vagy idős, angolul nem beszélő magyar utasok.
A törlésről reggel 7 óra 7 perckor jött e-mail, a Wizz Air ebben végül elnézést kért az utasoktól. Azt írták: „elkötelezettek vagyunk amellett, hogy zökkenőmentes utazási élményt nyújtsunk önnek utazáskor”.
A levélben azt is felsorolták, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre az ügyfelek számára ilyen esetben, ezek között megtalálható az átfoglalás is, amely azonban később sem működött az oldalon.
Arra is kitértek, hogy abban az esetben, ha a Wizz Air vagy a repülőtér munkatársai nem tudtak segíteni a szállás, a szállítás, a frissítők vagy az étkezés megszervezésében, akkor ezeket a költségeket a blokkok ellenében a légitársaság visszatéríti.
Hozzászólások