A YouTube idén először csinál egy saját évvégi összegzést, a Recapet, amellyel a felhasználók áttekinthetik az év legemlékezetesebb videós szokásait és kedvenc tartalmait. A platform közleménye szerint a Recap „egyedülálló módon emeli ki az érdeklődési köröket” a megtekintési előzmények alapján, és akár 12 darab személyre szabott kártyát is kínál, amelyek bemutatják a legnézettebb csatornákat, témákat és azt is, hogyan változott a felhasználó ízlése az év során.
A funkció a Spotify Wrapped mintáját követi, amely az utóbbi években az év végi digitális hagyomány részévé vált. A YouTube Recap rendel a felhasználókhoz egy „személyiségtípust” a videós szokásaik alapján: például Felfedező (Adventurer), Készségfejlesztő (Skill Builder) vagy Kreatív (Creative Spirit).
A Recap funkció az Egyesült Államokban már elérhető, és a héten világszerte is bevezetik. A felhasználók mobilon és asztali gépen egyaránt megtalálják, a YouTube főoldalán megjelenő külön gombra kattintva, vagy a saját menüpont alatt. Magyarországon egyelőre nem érhető el a funkció.
Forrás: pcwplus.hu










Hozzászólások