Debrecenben rendezték az igen rangos Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferenciát, neves szakértők részvételével.
Az élelmiszerinnováció a digitális technológiák időszakában – ez a téma állt a középpontjában annak a Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferenciának, melyet szerdán rendeztek meg a Kölcsey Központban, több mint 130 regisztrált résztvevővel. A Debreceni Egyetem Marketing és Kereskedelmi Intézete azt vizsgálja, hogyan lehet a magyar lakosság egészségmagatartását érdemben javítani. A konferencia sajátossága, hogy a tudomány és a gyakorlat, valamint a kisebb és nagyobb vállalatok is találkoznak egymással.
Szakály Zoltán előadásában a posztmodern marketing koráról beszélt. Hangsúlyozta, ma az új termékek 80%-a a piaci bevezetését követően egy éven belül megbukik. Részletezte, ma ún. felhasználó-vezérelt innovációs folyamat zajlik, azaz a fogyasztók nagymértékben meghatározzák magát a terméket. Mindezek új marketing eszközöket és módszereket igényelnek. Kiemelte, a mai fogyasztók önállóan gondolkodnak, tájékozottak és együttműködőek, ehhez pedig vállalatoknak igazodniuk kell. A rendezvényen lehetőség nyílt különböző élelmiszerek kóstolására is. A standokon azok a cégek voltak jelen, akik magyar termékeket magyar fogyasztóknak szeretnének előállítani.
Fotók: Bakos Attila










Hozzászólások