A Magyar Marketing Szövetség együttesen öt kategóriában díjazta gyémánt minősítéssel a DKV Zrt. valamint a Csokonai Színház társulatának szenvedélyes tevékenységét.
Kreativitás, szenvedély és csapatmunka: ez a három szó hozta el a Csokonai Színház és a DKV számára az összesen öt Marketing Diamond díjat.

A cívisváros egyik fő mozgatórugója,
a DKV Debreceni Közlekedési Zrt. a Debrecen Drive-on nyújtott színvonalas jelenlétéért, a villamospálya-felújítás kommunikációjáért, illetve a zöld busz népszerűsítő kampányáért vehette át a neves elismerést.
Debrecen ékkövét, a Csokonai Színházat a hazai marketingszakma legfontosabb szervezete
a társulat új épületbe történő költözését dokumentáló Így költöztünk mi című videóklipért, továbbá a tavaly augusztusban megnyitott Csokonai Fórum márkaépítésért illette kitüntetéssel.

Puskás István, Debrecen alpolgármestere elmondta,
A tavaly megnyílt Csokonai Fórum bevezetése nem volt egy könnyű feladat már a város lakossága által hosszú évek óta várt új létesítmény készült el és nyilván a felfokozott várakozás már önmagában is egy erős marketing pozíció, de mégis be kellett vezetni ezt az új intézményt a város kulturális életébe. Ehhez a Csokonai Színháznak nagyon sokat kellett dolgozni, és természetesen ennek a munkának egy nagyon fontos, de nem kizárólagos eleme volt ez a bizonyos együttműködés.

Nemcsak a közreműködő, az együttműködő intézmények számára egy jó gyakorlat, nemcsak a város polgársága számára hasznos, hanem kívülről is egy értékesnek tekintett tevékenység. Ezt éppen a mostani esemény apropója.
tette hozzá Puskás István.
A Magyar Marketing Szövetség immár nyolcadik alkalommal hirdette meg a Marketing Diamond Awards díjat, mely kezdeményezés a kisebb ügynökségek és az alacsonyabb költségvetésből megvalósuló, hatékony marketingaktivitások elismerése és népszerűsítése érdekében jött létre.

Egy ilyen díj elnyerése mögött úgy gondolom, hogy tényleg óriási összefogás és munka van, hozzátéve azt, hogy nagyon fontos a város közösségi közlekedésében a kommunikáció és az információk megfelelő átadása az utasok irányába. Nehéz időszakot élünk és ebben az időszakban is nagyon fontos – ha nem fontosabb -, hogy az utasok megfelelően tájékozódjanak.
fogalmazta meg Tóth Szabolcs, a DKV Zrt. vezérigazgatója.

Nem túlzok, hogyha azt mondom, hogy nagyjából az elmúlt egy évben ezzel a feladattal keltünk és feküdtünk, ezzel a kihívással küzdöttünk nap mint nap, és nagyon örülök, hogy ezt két marketing gyémánt díjjal elismerte a Magyar Marketing Szövetség.
hangsúlyozta Miklós Eszter, a Csokonai Színház marketing és kommunikációs vezetője.
A Marketing Diamond versenyt a Magyar Marketing Szövetség alapította 2016-ban. A marketingszakma elismert képviselőiből álló zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketing gyémántokkal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.
Hozzászólások