A megújuló energia felhasználása a környezettudatosság egyik alapköve. Sorra nőnek ki a földből a napelemekkel ellátott házak, 2021-től kizárólag passzív házak kaphatnak építési engedélyt, és egyre több helyen bukkannak fel az elektromos autók és az őket úton tartó töltőállomások is. Kétségkívül ez az az irány, ami a jövőbe mutat, ha sokáig élhető környezetet szeretnénk fenntartani magunk körül. Most az E.ON Hungária Csoport is rálépett erre az útra, és mindenkit arra biztat, hogy a zöldebb jövő érdekében, összefogással nincs lehetetlen.

A vállalat a fenntartható új energiavilágot a közösségekben látja gyökerezni, ezért indította el idén új kampányát, mely arra hívja fel a figyelmet, hogy együttműködéssel sikeres lehet a megújuló energiákba való invesztálás. Az E.ON évek óta fontos szerepet tölt be a környezettudatosság itthoni népszerűsítésében, idén azonban újabb fokozatra kapcsolva kiemelt céljaként igyekszik a lakosság minél szélesebb köréhez eljuttatni azokat a lehetőségeket, amikkel a saját környezetünket is zöldebbé és környezetkímélőbbé tehetjük hosszútávon.

Az új kampány során a lehető legtöbb háztartásba igyekeznek eljutni napelemeikkel (a tervezéstől a kivitelezésig), az elektromos autó töltőhálózat kiépítésével és társasházak számára felkínált kapacitás bővítéssel, valamint e-flotta szolgáltatásukkal közvetlenül is részt kívánnak vállalni az élhetőbb hétköznapokért folytatott harcban.
„Világszerte 70 ezer kollégával és 50 millió ügyféllel tartozunk össze: ez olyan erő, ami valóban nem ismer lehetetlent. A fenntarthatósággal kapcsolatban szeretnénk bátorítani azokat, akik úgy gondolják, hogy ők egyedül nem elegek. Egyetlen okosotthon megvalósítása, egyetlen napelem beépítése, egyetlen zöldenergia-szerződés önmagában valóban nem tűnik elég nagy horderejűnek, de ha azt nézzük, hogy ezek többszörös nagyságrendben valósulnak meg, annak már van igazi átalakító súlya”
mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.
A környezettudatos és fenntartható rendszerek kiépítésétől a legtöbb embert eddig az ára, kiépítésének bonyolultsága tántorította el. Egy kutatás továbbá azt is kimutatta tavaly, hogy a magyarok a fenntarthatósági versenyben (legyen szó passzív házról, vagy épp egy LED-es ízzóról) nem feltétlenül végeznének előkelő helyen. Az E.ON új kezdeményezésének részletei már elérhetőek ezen a linken. Hogy sikerül-e ilyen téren érzékenyítenie a vállalatnak a magyar lakosságot, többen élnek-e a fenntartható energiák által nyújtott kényelemmel és környezetkímélő módszerekkel, elérhető lesz-e bárki számára a zöld jövő…ezekre a kérdésekre még egy darabig biztosan nem kapunk választ. Az irány adott, az összefogás lehetősége is megvan, ha pedig a feltételek készen állnak, akkor az E.ON csoport szlogenjével élve: ” együtt, nem ismerünk lehetetlent!”










Hozzászólások