Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala május 18-ai időponttól kezdődően az egészséges és biztonságos munkavégzés feltételeire figyelemmel, szigorú keretek között, fokozatosan, szélesebb körben ismételten biztosítja az ügyfélfogadást az Új Városháza nagy ügyfélterében – írja közleményében az önkormányzat sajtószolgálata.
Az ügyfélfogadási időszakok a következőképpen alakulnak május 18-tól:
-
hétfőn: 8.00 – 12.00 óráig
-
kedden: 8.00 – 12.00 óráig
-
szerdán: 8.00 – 12.00 óráig
-
csütörtökön: 13.00 – 17.00 óráig
-
pénteken: 8.00 – 12.00 óráig
Az egyes konkrét ügytípusok vonatkozásában az alábbi eljárásrendet határozta meg az önkormányzat:
1.) Adóval kapcsolatos ügyintézés: kizárólag előre, telefonon (telefonszám: 06 52 517-728), illetve a debrecen.hu oldalon elektronikus úton történt időpontegyeztetést követően a földszinti ügyfélszolgálat 11. számú ablakánál történik az ügyfelek személyes fogadása.
2.) Igazgatási ügyintézés: kizárólag előre, telefonon (telefonszám: 06 52 517-830), illetve a debrecen.hu oldalon elektronikus úton történt időpontegyeztetést követően a vállalkozási, műszaki és egyéb általános igazgatási ügyek esetében a földszinti ügyfélszolgálat 14. számú ablakánál, anyakönyvi ügyintézés esetében a 13., és 15. számú ügyfélszolgálati ablaknál történik az ügyfelek személyes fogadása.
3.) Szociális ügyintézés: kizárólag előre, telefonon (telefonszám: 06 52 517-750), illetve a debrecen.hu oldalon elektronikus úton történt időpontegyeztetést követően a földszinti ügyfélszolgálat 5. számú ablakánál történik az ügyfelek személyes fogadása.
Az ügyfelek kizárólag az Új Városháza Vár utcai portaszolgálatán keresztül, csak az időponttal és sorszámmal rendelkezve léphetnek be az épületbe ügyintézés céljából!
Az ügyintézés alkalmával szájmaszk használata mindenki számára kötelező, a koronavírus járvány tovább terjedésének megakadályozása érdekében!
Jelen intézkedés visszavonásig érvényes.
Hozzászólások