Ideiglenesen szünetelteti a személyes ügyintézést ügyfélszolgálati irodáiban és csökkenti a tervezett üzemszünetek számát az E.ON Hungária Csoport – derült ki a szolgáltató közleményéből.
Kérik az ügyfeleket, hogy aki teheti, mobilapplikáción keresztül adja meg az aktuális mérőóra állásokat.
A kormányzati intézkedésekkel összhangban valamennyi ügyfélszolgálati irodájában ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az E.ON Hungária Csoport. Az ügyfelek március 8-tól, előreláthatólag március 22-ig a cég digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben intézhetik ügyeiket. Mivel a következő időszakban sokan dolgoznak és tanulnak otthonról, a tervezett üzemszünetek számát – megvizsgálva azok lehetőségét – csökkenti a társaság.
Az E.ON arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton, ahol többek között az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők:
- mérőállás diktálás
- számla- és egyenlegmegtekintés
- számlabefizetés
- e-számlára váltás
- értesítés tervezett üzemszünetekről
A közleményből továbbá kiderült, hogy a vállalat szakemberei a következő napokban egyesével felülvizsgálják azokat a korábban tervezett hálózati beavatkozásokat is, melyek az ügyfelek számára áramszünettel járnának. Ezeket a munkálatokat még a március 8-tól érvényes védelmi intézkedéseket megelőzően hirdették meg az érintetteknek, a kialakult helyzetre való tekintettel azonban az ügyfelek kényelme érdekében átszervezik ezeket. Az E.ON arra törekszik, hogy minél kevesebb, csak a valóban feltétlenül szükséges beavatkozást végezze el, hiszen a jelenlegi helyzetben sokan dolgoznak és tanulnak majd otthonról. Épp emiatt a döntésnél minden esetben figyelembe veszik, hogy a tervezett üzemszünet mennyire sürgős, elhalasztása veszélyeztetné-e az áramellátás biztonságát. A társaság kiemelt figyelmet fordít az oltópontok áramellátásának folyamatos biztosítására.
Az előre fizetős mérők feltöltése többségében a Komfort Kártya elfogadóhelyeken és az E.ON online ügyfélszolgálatán történik. A hétfőtől életbe lépő korlátozások a legtöbb feltöltőpont, azaz az élelmiszerboltok és a hírlapárusító üzletek nyitvatartását nem érintik, így az ügyfelek többsége a megszokott módon tudja majd feltölteni egyenlegét. Azok az ügyfelek, akik eddig személyesen az ügyfélszolgálaton töltötték fel egyenlegüket, az E.ON online vagy telefonos ügyfélszolgálatán éjjel-nappal tájékoztatást kaphatnak a számukra elérhető legközelebbi töltőpontról.
