A Coca-Cola HBC Magyarország három év alatt 15 személyzet és pénztár nélküli bolt nyitására készül összesen több mint 250 millió forint értékű beruházással, emellett a vállalat azt tervezi, hogy 2026 végéig megháromszorozza az ebből a kereskedelmi megoldásból származó bevételét – közölte a cég szerdán az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a beruházással új üzletágat épít az üdítőitalgyártó: az automatizált kereskedelmi megoldásokat kínáló Kende Retail Kft.-vel új piaci szegmenst célzott meg a személyzet és pénztár nélküli bolt koncepciójával.
A Yettel Magyarország munkatársai az elsők az országban, akik kipróbálhatják az úttörő technológiát, amely a várakozások szerint forradalmasítja a jövő vásárlási szokásait.
Az automatizált kereskedelem új irányzat a kiskereskedelemben, lehetőséget kínál a meglévő értékesítési és vásárlási rutinok fejlesztésére, átalakítására a mesterséges intelligencia (MI) által vezérelt technológia segítségével.
A vállalat közel húszéves tapasztalattal rendelkezik a jelenleg mintegy 50 milliárd forint értékű személyzet nélküli automata kereskedelmi megoldások piacán.
Terveik között szerepel, hogy a Yettel Magyarország székházában meglévő boltot is ideértve 15 egységet nyitnak három éven belül, és várakozásaik szerint 2026 végéig megháromszorozzák az úttörő kereskedelmi megoldásból származó bevételeket – tette hozzá.
Az ország első személyzet és pénztár nélküli mikroboltjának működését a mesterséges intelligencia szavatolja.
Amint a vásárló belép az eladótérbe, a kamerák a fizikai alakját egy virtuális kosárhoz társítják, így ez a megoldás összekapcsolja a vásárlót a kiválasztott termékkel és a Kende Retail Kft. által kimondottan a technológia használatához fejlesztett Take It Easy applikációban létrehozott személyes profiljával.
Ahogy a vásárló az üzletben mozog, a kamerák követik a mozgását, a beépített szenzorok pedig figyelik kosarának tartalmát. Miután a vásárló befejezte a vásárlást, egyszerűen elhagyhatja az üzletet.
(MTI/HP)










Hozzászólások