2021. január 17. vasárnap
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Szerzői jogok
  • Felhasználói feltételek
  • Adatkezelés
hajdupress.hu
  • Régió
  • Belföld
  • Külföld
  • Sport
  • Kult
  • Üzlet
  • DíszUDvar
  • TrendFórum
  • ALFÖLD TV
  • English
-3 °c
Debrecen
-7 ° vas
-4 ° hét
1 ° ked
4 ° sze
7 ° csü
6 ° pén
Nincs találat
Összes találat
hajdupress.hu
  • Régió
  • Belföld
  • Külföld
  • Sport
  • Kult
  • Üzlet
  • DíszUDvar
  • TrendFórum
  • ALFÖLD TV
  • English
Nincs találat
Összes találat
hajdupress.hu
Home Régió

Nagyhegyestől a Disney-ig: egy csillámokkal díszített igaz történet

Hutóczki-Orosz Éva Szerző Hutóczki-Orosz Éva
2020/12/23
kategória: Régió
0
Nagyhegyestől a Disney-ig: egy csillámokkal díszített igaz történet

Fotó: TyToo

Share on FacebookShare on Twitter

Hogyan lesz egy testfestőből a gyerekek kedvenc termékeinek forgalmazója? Mekkora a lépés a szoboszlói strandon festett hennától, az anyák kezébe tervezett csillámtetkó sablonokig? Mennyi idő kell, hogy egy vállalkozás eljusson Nagyhegyesről az Amazonig? A TyToo nevét főként a kisgyermeket nevelő szülők ismerik. Ezen szeretnénk most változtatni, ugyanis a debreceni vállalkozás története bárki számára példaértékű lehet.

Amikor belépek a TyToo (ejtsd: titu) épületébe meglep, hogy azonnal otthonosan érzem magam. Kellemes zene szól, családias a közeg, pedig a gyártósorok és a dobozok mögött kemény munka folyik. Ezen az érzésen még a koronavírus miatti kényszerű távolságtartás sem csorbít, mosolygó arcok, fél szavakból egymást értő kollégák minden helyiségben.

Fotó: TyToo

“Szuper emberek dolgoznak itt”– mondja Vincze Zoltán cégvezető, a TyToo alapítója, majd hozzáteszi, hogy amit látok, az mind csapatmunka eredménye. Ebben egy percig sem kételkedem.

A TyToo fő profilja a csillámtetoválás. Saját webshoppal is rendelkeznek, de kereskedelmi partnereik között tudhatják a Tesco-t, a Régió Játékot és a nemzetközi óriást, az Amazont is. Hazánkban a Disney figurákat ábrázoló csillámtetkó termékeket pedig kizárólag ők forgalmazhatják, szóval ha a gyerek kezén Olaf díszeleg, akkor az biztosan a TyToo munkáját dicséri. Ez a rövid történet.

2010-ben kezdődött az egész, annak idején több vállalkozással is próbálkoztam. Henna festéssel foglalkoztam Hajdúszoboszlón a strandon, de volt hajfonás, arcfestés, és akkoriban kezdett divatba jönni a csillámtetoválás

meséli Vincze Zoltán.

Rengeteg területbe belekóstolt, de a siker rendre elmaradt. Mikor volt egy csaknem 10 millió forintos tartozása, rájött, hogy változtatnia kell, és visszatérnie a “kaptafához”: a testfestéshez. Ennek a továbbfejlesztett ötlete lett a csillámtetoválás, ami 10 évvel ezelőtt még viszonylag ismeretlen területnek számított hazánkban.

Régen olyan keservesen rakták fel ezeket a mintákat, hosszadalmas volt, a végeredmény sem lett szép, úgyhogy innen jött az ötlet, hogy ezt valamilyen egyszerűbb módszerrel kellene megcsinálni. Külföldön voltak már erre próbálkozások, sablonok segítségével.

2010 elején kezdte az első mintákat rajzolni, akkor még egyedül. Ő rajzolt, tervezett, kísérletezett, édesanyja a csomagolásért felelt: mindössze 18 négyzetméterről indult a családi vállalkozás Nagyhegyesről. Ugyanabban az évben áprilisban egy kozmetikai kiállításon debütált a termék, méghozzá nagy sikerrel.

Jó volt ez az alkalom arra is, hogy megtapasztaljuk, hogy ez egy életképes termék. Végül egyre szélesebb körben terjesztettük. Viszonylag kevés költséggel el lehetett indulni, viszont igényes termék esetén már nőnek az összegek. 4 év múlva tettük fel a kérdést, hogy érdemes-e tovább fejlődni, vagy sem, elégséges-e ez a szint. Figyeltünk a vásárlói visszajelzésekre, úgyhogy belevágtunk a dobozos termékek kialakításában.

Fotó: TyToo

A dobozos termék után a piacot is bővíteni kellett, hiszen a webshop elérte forgalmának csúcsát. Ekkor jött a Tesco a képbe. Várakozáson felül teljesítettek a csillámtetoválások a boltokban, így 2017-re már az összes(!) hazai áruházban a polcokon volt, egy évvel később pedig már a külföldi Tesco-kban is elérhetővé váltak a TyToo termékek. A másik “óriás”, az Amazon is ekkor érkezett meg a debreceni vállalkozás életébe.

Egy kolléga találta a piacot. Gondolkodott, hogy miben lehet újítani. Én csak annyit mondtam neki, hogy itt a termék, jó, szeretik. Itt a világ, hajrá. Ő pedig meg is találta az Amazont, mint partnert. 8 hónapba telt, mire elérhetővé váltak a felületen a csillámtetkóink, pont karácsonyra került be 25 termékünk, ami nagyon gyorsan elfogyott. Ott már nem a hazai konkurenciával, hanem a nemzetközi szereplőkkel versenyeztünk.

Fotó: TyToo

A nemzetközi vásárlói kör azóta csak szélesedik, az Amazonnak köszönhetően Németországban rengeteg gyerek kezén lehet viszont látni a magyar csillámtetkókat. A debreceni vállalkozás még egy impozáns partnerrel büszkélkedhet: a Disney-vel. Bevallom, mikor tudatosult bennem, hogy a lányomnak vásárolt Olaf sablonok a TyToo gyártósoráról kerültek le, megtisztelve éreztem magam, hogy bepillantást nyerhettem a cég életébe, hiszen saját magam is megtapasztaltam a munkájuk minőségét és annak hatását a kicsik esetében. A Disney neve egyet jelent a garanciával. Aki pedig a partnerének mondhatja magát, az a legmagasabb minőség és a neve közé nyugodtan tehet egy egyenlőségjelet.

A Disney 2016-ban jött a képbe egy kolléga révén. A Jégvarázs volt a fordulópont, hiszen akkor jelent meg és minden ezzel a mesével volt tele. A disney-s csillámtetoválás jogait itthon még pont senki sem foglalta, így Magyarországon mi hoztuk el elsőként a a meseóriás figuráit csillámtetoválásban!

meséli Vincze Zoltán.

A TyToo itt nem áll meg. Mint mondja: folyamatosan mennek előre, gondolkodnak az újdonságokon, mert ez a mozgatórugója az eseményeknek.

Kicsit mindig próbálok azon csavarni, amit az átlag csinál, mert így lehet megújulni és haladni előre. Sokan kérdezik, hogy meddig lesz divat a csillagtetoválás, mikor évül el? Én mindig azt mondom, hogy csak a fantázia szab a csillámtetkónak határt, ameddig az van, addig biztosan nem évül el.

Nem csupán csillogó testdíszekből áll a kínálatuk, arcfestékben és hennában is kifejezetten erős a cég. Utóbbi esetében szintén az otthoni felhasználókat célozták meg azáltal, hogy a hennafesték keverésének lépéseit lényegesen leegyszerűsítették:

“A henna esetében sok mindent kell keverni, időigényes a henna folyadék összeállítása. Mi ezt leegyszerűsítettük, mindössze egyetlen fázisa van az összeállításnak. Így otthoni használatra is tökéletesen alkalmazható.”

Fotó: TyToo

Noha a testfestő kollégákat szerette volna első körben megcélozni termékeivel, mégis a gyerekek lettek a fogyasztói. 3-tól 12 éves korig tart – ahogy én fogalmaztam az interjú során szülőként- a csillámkorszak, amikor fiúk és lányok egyaránt büszkén viselik a gondos tervezés során kikísérletezett mintákat. Merthogy sokan nem is gondolnák, de a legegyszerűbb virág, vagy pók sablon is az utolsó milliméterig átgondolt koncepciót képvisel. A cél, hogy a felhasználó a lehető legszélesebb mosollyal mutassa meg a környezetének, hogy milyen szép csillámtetkó díszíti a kezét, hogy a szülők és gyerekek között egy újabb opció legyen ez a minőségi idő eltöltésére.

A kreatív szórakozás a gyerek öröme. Mindent ennek szentelünk. 10 éve mikor testfestőztem és láttam azt az örömöt az arcukon, mikor felkerült a csillámtetoválás, és büszkén mutatták, féltették, hogy nehogy eltűnjön a minta…ezért érdemes. 10 éven keresztül voltam tanúja, és ez volt a motivációja annak, hogy belevágtunk a TyTooba. Hogy mindenki jön, majd boldogan távozik. Az is fontos cél volt, hogy ne csak a testfestők kiváltsága legyen ez, hanem a termékeinknek köszönhetően a szülő is minőségi időt tudjon eltölteni a gyerekével. Ez egy plusz a családok életében, jók a visszajelzések is.

Fotó: TyToo

Arra a kérdésemre, hogy visszagondolva mennyire volt gyors a kicsiből naggyá válás folyamata Vincze Zoltán csak annyit mond, hogy hosszú és néhol rögös volt a mögötte lévő út. A jó embereken múlt minden- teszi hozzá- mert a jó emberek viszik előre az ötleteket, és valósítanak meg belőle dolgokat. Szuper csapat dolgozik a TyToo-nál nap mint nap azon, hogy újabb helyekre jusson el a csillámtetkó, és minél több gyerek arcára varázsoljanak mosolyt termékeikkel. Mert ez a cél. Ez a lényeg.

ALKOTÁS.ÖRÖM.OTTHON

A TyToo szlogenje: Csillogó tetoválás a csillogó szempárokért. A csillogó szempárokért pedig folyamatosan terveznek, kutatnak, gyártanak. Termékeik kozmetikai minősítéssel rendelkező anyagok, melyek érzékeny bőrű gyermekek számára is biztonságos használatot tesznek lehetővé. Bővebb információt a termékeikről IDE KATTINTVA olvashat.

Fotó: TyToo

Megosztás:

  • Twitter
  • Facebook

Like this:

Like Loading...
Tags: csillámtetoválásdebrecenivállalkozásdisneyKiemeltTyToo
Előző Cikk

Televíziós sportműsorok: ünnep előtti nagyüzem szerdán

Következő Cikk

Libabőrt kiváltó videón Szalai Ádám lelkesítő beszéde, amely után Eb-részvételt ünnepelhettünk

KapcsolódóCikk

Zimankós éjjel jön
Régió

Zimankós éjjel jön

2021.01.16.
Sorozatbetörőket fogtak a Békés megyei rendőrök
Belföld

Sorozatbetörőket fogtak a Békés megyei rendőrök

2021.01.16.
Változásokkal könnyít a város a Kishegyesi úti munkálatok okozta káoszon
Régió

Változás Debrecen egyik csomópontjában- a forgalmat gyorsítanák a módosítással

2021.01.15.
Következő Cikk
Libabőrt kiváltó videón Szalai Ádám lelkesítő beszéde, amely után Eb-részvételt ünnepelhettünk

Libabőrt kiváltó videón Szalai Ádám lelkesítő beszéde, amely után Eb-részvételt ünnepelhettünk

Hozzászólások

CIKKAJÁNLÓ

A “szupertej” nyomában járnak a debreceni kutatók

A “szupertej” nyomában járnak a debreceni kutatók

2021.01.12.
empty road with fog

16 éves lányt akartak elrabolni egy buszmegállóból

2021.01.10.
5+1 megbélyegzett magyarul megjelent Marvel mese, avagy a legrosszabb Pókember-történetek

5+1 megbélyegzett magyarul megjelent Marvel mese, avagy a legrosszabb Pókember-történetek

2021.01.08.
Töretlenül készül és hamarosan újabb kisfilmmel jelentkezik a Farkas

Töretlenül készül és hamarosan újabb kisfilmmel jelentkezik a Farkas

2021.01.13.

ROVATOK

  • AlföldTv
  • Életmód
  • Üzlet
  • Belföld
  • DíszUDvar
  • Egyéb kategória
  • English
  • Könyvespolc.On
  • Külföld
  • Kult
  • Régió
  • Sport
  • Színes
  • Tech
  • TrendFórum

KÖVESS MINKET

  • 6.8k Fans
  • 3.8k Subscribers
  • 443 Followers

NÉPSZERŰ

  • Hogy van merszetek?

    Hogy van merszetek?

    265 Megosztás
    Share 106 Tweet 66
  • Magyar tudósok rájöttek, hogy mi győzheti le a koronavírust

    231 Megosztás
    Share 92 Tweet 58
  • Robbanás, füst, lángok, sikítozó emberek – a Csapó utcai eset belső szemmel

    152 Megosztás
    Share 61 Tweet 38
  • Női kézilabda BL – Ifistákkal utazik az FTC Dániába

    148 Megosztás
    Share 59 Tweet 37
  • Spanyol kézilabda: Hihetetlen biztonsági szabályozás a bajnokságban

    131 Megosztás
    Share 52 Tweet 33
hajdupress.hu

HajduPress - Lapozz a Hírekben!

Kövessen minket a közösségi médiában:

Legfrissebb hírek

  • Elkezdett jegesedni a Batalon
  • Fegyverrel akart bemenni Biden beiktatására
  • Elhunyt Sas József
  • A britek már 4 millió adag vakcinát adtak be
  • Rakonczayt mentőhelikopter mentette ki az óceánról
  • A Szpari nyerte a felkészülési mérkőzést Pallagon
  • Kutya hideg: figyeljünk oda a házi kedvencekre!

Rovatok

  • AlföldTv
  • Életmód
  • Üzlet
  • Belföld
  • DíszUDvar
  • Egyéb kategória
  • English
  • Könyvespolc.On
  • Külföld
  • Kult
  • Régió
  • Sport
  • Színes
  • Tech
  • TrendFórum

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Iratkozzon fel levelezőlistánkra, hogy elsőként értesüljön legfrissebb híreinkről!

  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Szerzői jogok
  • Felhasználói feltételek
  • Adatkezelés

HajduPress © 2020. Minden jog fenntartva.

Nincs találat
Összes találat
  • Régió
  • Belföld
  • Külföld
  • Sport
  • Kult
  • Üzlet
  • DíszUDvar
  • TrendFórum
  • ALFÖLD TV
  • English

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

%d bloggers like this: