Idén minden eddiginél több osztrák vendéget várunk Magyarországra, az osztrákok 92%-a tervezi, hogy 2015-ben utazással tölti szabadságát. A Magyar Turizmus Zrt. a saját eszközeivel támogatja ezt a folyamatot: rendhagyó PR akcióra került sor például idei eurovíziós döntősünk, Boggie részvételével. A „Wurst-Party\" elnevezésű bécsi rendezvény híre – amely során a debreceni párossal népszerűsítették Debrecent és Kelet-Magyarországot – 1,5 millió osztrák újságolvasóhoz, TV nézőhöz, rádió hallgatóhoz jutott el– tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.
Az osztrákok idei utazási terveiről – a Magyar Turizmus Zrt. közreműködésével megvalósult – friss tanulmányt mutattak be Bécsben. A főszezon előtt készült reprezentatív kutatás szerint az osztrákok utazási kedve 2015-ben töretlen, a lakosság 92 százaléka (!) tervezi, hogy idén utazással tölti szabadságát, míg tavaly ilyenkor \"csak\" 89 százalékuk válaszolt így. Az április második felében zajló közvélemény-kutatás idején az utazást tervező osztrákok 10,9%-a (mintegy 400 ezer fő), már lefoglalta magyarországi szállását, vagy azt válaszolta, hogy biztosan Magyarországra utazik. Ez utóbbi várakozást tovább erősíti a Statistik Austria frissen (05.21) publikált jelentése, amely szerint Magyarországon 79 százalékkal magasabb az euró vásárlóértéke, mint Ausztriában. Az ausztriai turisztikai külképviseleteket tömörítő Corps Touristique Austria (www.corps-touristique.at), a kremsi IMC tourismFACTORY kutatóintézet (www.tourismfactory.at) és a Statistik Austria (www.statistik.at) képviselőinek közös sajtótájékoztatóján bemutatott prezentáció letölthető az MT Zrt. ausztriai külképviseletnek szakmai oldaláról, innen: http://at.gotohungary.com/dokumentumok (Piackutatás). Az eredmények az MT Zrt. ausztriai képviseletének értékelése szerint az elmúlt évek rekorderedményeinek megismétlődését, sőt akár túlszárnyalását is jelenthetik.
A WURST-partinak nevezett rendhagyó PR akcióra Bécs belvárosának szívében került sor, apropóját a Bécs és Debrecen között létrejött közvetlen vonat-összeköttetés népszerűsítése adta. Az osztrákok Debrecent elsősorban a debreceni páros (Debreziner WURST) révén ismerik, így a road show jellegű bemutatkozás elhagyhatatlan része volt a kolbászkóstoló is. A kóstoltatáshoz a nagy presztízsű Bitzinger cég biztosította a kulináris hátteret. A magyar mangalicából készült „eredeti\" Debreziner-nek a rendezvényen aratott osztatlan sikere alapján az MT Zrt. ausztriai képviselete megkezdte a háttértárgyalásokat, hogy a jövőben közvetlenül Magyarországról érkezzen a debreceni páros az osztrák boltokba. A WURST-partin színpadi produkcióval bemutatkozott Boggie is, aki hazánkat képviseli a bécsi dalfesztiválon. Az így teremtett szándékos helyzetkomikumot (Boggie és a WURST) a helyi média kellő terjedelemben tárgyalta.
Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség
Hozzászólások