Legfrissebb dalával Majoros Péter ismét megdöntötte a saját rekordját. A „Csurran, cseppen” klipje, amely péntek este debütált a YouTube-on, bő egy nap alatt több mint egymilliós megtekintést hozott, jócskán lekörözve az eddigi csúcstartónak számító „Azt beszélik a városban” című szerzemény kisfilmjének teljesítményét – írja az Index.
A tartalmilag erős szerzemény pillanatok alatt közbeszéd tárgya lett, amelynek köszönhetően a kisfilm rendesen kilőtt a YouTube-on, bő egy nap alatt több mint egymilliós megtekintést produkálva.
A rapper a belső statisztikákat látva már szombat este jelezte, hogy a karrierje indulása óta ilyen startra még nem volt példa, ezzel a teljesítménnyel ugyanis a 2022-ben megjelent „Azt beszélik a városban” című nóta klipjét is lekörözte – a Molnár Tamással készített dal videóját akkor másfél nap alatt nézték meg ennyien.
Az „Azt beszélik a városban” című klipes nóta, amelyben Molnár Tamás és Majoros Péter erős bírálatot fogalmaztak meg a társadalommal, valamint a hatalommal és az ellenzéki politikusokkal szemben, a megjelenésekor gyakorlatilag felrobbantotta a YouTube-ot. Az egyértelmű aktuálpolitikai utalásokkal teletűzdelt szövegben tükröt tartottak az egész országnak, a társadalom cselekvésképtelenségére is rámutatva. Ami a 2022-es és Majka pénteken közzétett dalában közös, hogy a „Csurran, cseppen” című szerzemény szintén közéleti témát boncolgat.
Bár a friss nóta szövegében, amely egy elképzelt, fantázianévre keresztelt, korrupt rendszert ábrázol, talán kevesebb az igazán konkrét utalás, tele van olyan áthallással, ami szinte azonnal felbolygatta a közbeszédet.
(Index/HP)
Fotó: Majka/FB










Hozzászólások