Majd hozzátette: „Áprilistól szüneteltetjük a Coca-Cola és a többi márkánk kereskedelmi reklámtevékenységét, forrásainkat közösségeink és munkatársaink biztonságának és egészségének elősegítésére fordítjuk.
Ezért a hirdetésekre szánt felületeinken és közösségi média csatornáinkon itthon a Magyar Vöröskereszt üzenetei lesznek láthatóak.”
Mindemellett a Coca-Cola vállalat, a Coca-Cola globális alapítványával, és az összes palackozó partnerével összefogva több mint 120 millió dollárt adományoz a globálisan érintett közösségeknek, ezzel is segítve a COVID-19 elleni védekezést.
Az adományozásból élelmiszereket, védőfelszereléseket, innivalókat juttatnak el az egészségügyben dolgozók és kiszolgáltatott csoportok számára.
Újabb szuper kezdeményezést köszönhetünk a Coca-Colának, adományozásuk mellett a vállalat hangsúlyozza: Azért tesszük, mert hiszünk abban, hogy együtt segíthetünk!










Hozzászólások