A beruházás keretében megvalósult csomópontátépítésnek, burkolatmegerősítésnek és útcsatlakozás kiépítéseknek köszönhetően javult a közlekedés színvonala és biztonsága.
A NIF Zrt. feladata a 4219. jelű és a 4222. jelű összekötőút csomópontjának átépítése volt, a hozzá csatlakozó útszakaszok felújításával és megerősítésével. A munkák idén március 1-jén kezdődtek. A beavatkozásra a 4219. j. összekötő úton a 17. kilométer szelvény után 1,6 kilométer hosszan került sor, nem érintve a Kendergyári Sebes-Körös folyó híd pályaszerkezetét. A csomópont környezetében 4 külterületi útcsatlakozás is épült. A kivitelezést a D-Profil Kft. végezte nettó 286 millió forint értékben.

A magyar közút a 4219-es jelű Furta-Gyula összekötő úton összesen 4,873 kilométernyi szakaszt újított meg. A szükséges helyeken több réteg aszfalt beépítésével erősítették meg a burkolatot, javították, szintbe hozták a burkolatszéleket, a padkát feltöltötték. A szakaszon található mezőgazdasági lejárók stabilizálását is elvégezték a szakemberek. Ezen munkákat külső szakvállalkozás, a D-Profil Kft. végezte, míg a tartós burkolati jelek felfestését a Magyar Közút Nonprofit Zrt. bonyolította le. A munkák április közepén indultak el, mely során több mint 7600 tonna aszfaltot építettek be.










Hozzászólások