Kis családi vállalkozásból indultak, majd számos hazai és nemzetközi díjat besöpörtek. Meg sem álltak Las Vegasig, ahol az innovatív magyar vállalkozás franchise koncepcióját is elismerték. Az elmúlt 15 évben legalább 1 millió palacsintát sütöttek, a ma már high-tech felszereltségű konyhájukban. Oszlánczi Réka, a Creppy megálmodója a siker receptjéről mesélt.
Hogy néz ki mindez a számok tükrében?
“Az évről évre egyre sikeresebb magyar márka törzsvendégei tavaly több, mint 48 370 palacsintát fogyasztottak el, amelynek 2/3-át a sós palacsinták tették ki”
mondta Oszlánczi Réka.
A tények azt igazolják, hogy a befektetett munka meghozta gyümölcsét
Az elmúlt 15 évben a palacsintás alapokon indított vendéglátó vállalkozás a régió meghatározó piaci szereplőjévé nőtte ki magát. A Creppy PalacsintaHáz elmúlt éveit jellemző 15 mérföldkő látványosan szemlélteti a dinamikusan fejlődő cég életének legfontosabb állomásait.
- A Creppy forradalmasította hazánkban a gourmet sós palacsintákat.
- Több mint 300 féle saját recept, egyedi ízvilág, és kreatív felhasználásmód jellemzi a palacsintás márkát.
- A Creppy franchise rendszere bekerült a világ legjobbjai közé a Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) éves kongresszusán.
- A miskolci Creppy, Európa egyik legjobbjaként képviselte hazánkat a világversenyen Las Vegasban, ahol beválogatták a világ 12 legígéretesebb franchise koncepciója közé.
- Az étterem alapító tulajdonosa, Oszlánczi Réka 2014-ben munkásságával kiérdemelte az Év Fiatal Vállalkozója kategóriában a Jövő Reménysége különdíjat.
- Miskolc „nevezetességei” közt tartják számon a Creppy PalacsintaHázat, mely a város egyik turisztikai vonzerejévé vált az elmúlt 15 év során.
- Tavaly Oszlánczi Réka megkapta a „Miskolc Város Turizmusáért” járó díjat is, hiszen a Creppyvel nagy mértékben hozzájárult az avasi turizmus újraélesztéséhez, ismételt fellendítéséhez.
- Mérföldkő lehet ez a magyar gasztronómiának is, hiszen hazánk már nemcsak a gulyásról és a pirospaprikáról lehet híres, hanem a különleges palacsintákról is.
- Az innovatív étterem számos országos és nemzetközi elismerés büszke tulajdonosa.
- A Creppy PalacsintaHáz megálmodója, Oszlánczi Réka a Nemzetközi Franchise Szövetség tagja, illetve a FIVOSZ alelnöke.
- Creppy Center néven olyan multifunkcionális élményközpont nyílt Miskolc szívében a PalacsintaHáz mellett, ami esküvők és céges rendezvények befogadására alkalmas.
- A nagy sikerű Creppy bor is nemrég debütált, mely a feltörekvő Bükki Borvidék szülöttje.
- A márkának Palacsinta Patrik a saját kabala figurája a családosok nagy kedvence.
- Az elmúlt 15 évben, közel 1 millió palacsintát készített, melynek 2/3-át a sós palacsinták tették ki.
- A Creppy elkötelezett híve a környezet megóvásának. Ennek érdekében már 4 éve gyűjtik szelektíven a hulladékot és használnak energiatakarékos izzókat a palacsintás éttermeikben.
Minek köszönheti a sikert és a számos elismerést a Creppy brand?
Reimann Zoltán, helytörténeti kutató szavai jól tükrözik a siker receptjét: „Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz alapító-tulajdonosa, az egyik legtehetségesebb fiatal vállalkozó az országban, aki rendkívül sokat dolgozik a vállalkozásáért. Magabiztos, profi üzletasszony, sugárzik belőle a tenni akarás és a város szeretete. Csak az elmúlt években többek között a Weidlich Pál Kereskedelmi és Vendéglátó Nívódíjjal, a Miskolc és Térsége Turisztikai Egyesület emlékplakettjével, és a Miskolc Város Turizmusáért járó díjjal is jutalmazott üzletvezető megmutatta, hogy az egyik legjobb a szakmájában”
„A Creppy PalacsintaHáz életének forgatókönyvét a vendégek írják. Én csak a rendező vagyok.” – mondta Oszlánczi Réka, aki nagy hangsúlyt helyez arra, hogy az étterem minden szinten megfeleljen az igényes vendégkör elvárásainak. A high-tech megoldásokkal gazdagított vendégtér, illetve az oktatókonyha remekül példázza a palacsintás cég jövőbe mutató törekvéseit.
A digitalizáció bevezetése a vállalkozás életébe egyértelmű döntés volt, mely azóta is nagyban segíti a munkavégzést, minden területen. A szakmai szoftverpark, hardver háttér, kommunikációs és oktató csatornák digitalizálása hatékonyabbá teszi a Creppy csapatának mindennapi feladatait.
„A legtöbb dolgozónkra már hosszú évek óta számíthatunk. Sikerült anyagi megbecsülést és kiszámítható jövőképet előrevetíteni munkatársainknak, még a pandémia ideje alatt is.”
tette hozzá Réka, a Creppy brand megálmodója.
Mit hoz a jövő?
„A jövőben a legfontosabb számunkra továbbra is az elégedett vendégek mosolya! Mindehhez elengedhetetlen, hogy a dolgozói elégedettséget fenntartsuk, hiszen a Creppy élményhez hozzátartozik a teljes csapat elkötelezett munkája.”
büszkélkedett Oszlánczi Réka.
A dinamikusan fejlődő éttermi brand igazi gasztroforradalmat indított el 15 évvel ezelőtt, amivel kikövezte és azóta is diktálja a vendéglátás nemzetközi szinten is helytálló trendjét.
Forrás: Presston PR
Hozzászólások