Történelmet írt a 15 éves Creppy PalacsintaHáz

Kép: Presston PR

Kis családi vállalkozásból indultak, majd számos hazai és nemzetközi díjat besöpörtek. Meg sem álltak Las Vegasig, ahol az innovatív magyar vállalkozás franchise koncepcióját is elismerték. Az elmúlt 15 évben legalább 1 millió palacsintát sütöttek, a ma már high-tech felszereltségű konyhájukban. Oszlánczi Réka, a Creppy megálmodója a siker receptjéről mesélt.

Hogy néz ki mindez a számok tükrében?

„Az évről évre egyre sikeresebb magyar márka törzsvendégei tavaly több, mint 48 370 palacsintát fogyasztottak el, amelynek 2/3-át a sós palacsinták tették ki”

mondta Oszlánczi Réka.

A tények azt igazolják, hogy a befektetett munka meghozta gyümölcsét

Az elmúlt 15 évben a palacsintás alapokon indított vendéglátó vállalkozás a régió meghatározó piaci szereplőjévé nőtte ki magát. A Creppy PalacsintaHáz elmúlt éveit jellemző 15 mérföldkő látványosan szemlélteti a dinamikusan fejlődő cég életének legfontosabb állomásait.

  1. A Creppy forradalmasította hazánkban a gourmet sós palacsintákat.
  2. Több mint 300 féle saját recept, egyedi ízvilág, és kreatív felhasználásmód jellemzi a palacsintás márkát.
  3. A Creppy franchise rendszere bekerült a világ legjobbjai közé a Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) éves kongresszusán.
  4. A miskolci Creppy, Európa egyik legjobbjaként képviselte hazánkat a világversenyen Las Vegasban, ahol beválogatták a világ 12 legígéretesebb franchise koncepciója közé.
  5. Az étterem alapító tulajdonosa, Oszlánczi Réka 2014-ben munkásságával kiérdemelte az Év Fiatal Vállalkozója kategóriában a Jövő Reménysége különdíjat.
  6. Miskolc „nevezetességei” közt tartják számon a Creppy PalacsintaHázat, mely a város egyik turisztikai vonzerejévé vált az elmúlt 15 év során.
  7. Tavaly Oszlánczi Réka megkapta a „Miskolc Város Turizmusáért” járó díjat is, hiszen a Creppyvel nagy mértékben hozzájárult az avasi turizmus újraélesztéséhez, ismételt fellendítéséhez.
  8. Mérföldkő lehet ez a magyar gasztronómiának is, hiszen hazánk már nemcsak a gulyásról és a pirospaprikáról lehet híres, hanem a különleges palacsintákról is.
  9. Az innovatív étterem számos országos és nemzetközi elismerés büszke tulajdonosa.
  10. A Creppy PalacsintaHáz megálmodója, Oszlánczi Réka a Nemzetközi Franchise Szövetség tagja, illetve a FIVOSZ alelnöke.
  11. Creppy Center néven olyan multifunkcionális élményközpont nyílt Miskolc szívében a PalacsintaHáz mellett, ami esküvők és céges rendezvények befogadására alkalmas.
  12. A nagy sikerű Creppy bor is nemrég debütált, mely a feltörekvő Bükki Borvidék szülöttje.
  13. A márkának Palacsinta Patrik a saját kabala figurája a családosok nagy kedvence.
  14. Az elmúlt 15 évben, közel 1 millió palacsintát készített, melynek 2/3-át a sós palacsinták tették ki.
  15. A Creppy elkötelezett híve a környezet megóvásának. Ennek érdekében már 4 éve gyűjtik szelektíven a hulladékot és használnak energiatakarékos izzókat a palacsintás éttermeikben.

Minek köszönheti a sikert és a számos elismerést a Creppy brand?

Reimann Zoltán, helytörténeti kutató szavai jól tükrözik a siker receptjét: „Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz alapító-tulajdonosa, az egyik legtehetségesebb fiatal vállalkozó az országban, aki rendkívül sokat dolgozik a vállalkozásáért. Magabiztos, profi üzletasszony, sugárzik belőle a tenni akarás és a város szeretete. Csak az elmúlt években többek között a Weidlich Pál Kereskedelmi és Vendéglátó Nívódíjjal, a Miskolc és Térsége Turisztikai Egyesület emlékplakettjével, és a Miskolc Város Turizmusáért járó díjjal is jutalmazott üzletvezető megmutatta, hogy az egyik legjobb a szakmájában”

„A Creppy PalacsintaHáz életének forgatókönyvét a vendégek írják. Én csak a rendező vagyok.” – mondta Oszlánczi Réka, aki nagy hangsúlyt helyez arra, hogy az étterem minden szinten megfeleljen az igényes vendégkör elvárásainak. A high-tech megoldásokkal gazdagított vendégtér, illetve az oktatókonyha remekül példázza a palacsintás cég jövőbe mutató törekvéseit.

A digitalizáció bevezetése a vállalkozás életébe egyértelmű döntés volt, mely azóta is nagyban segíti a munkavégzést, minden területen. A szakmai szoftverpark, hardver háttér, kommunikációs és oktató csatornák digitalizálása hatékonyabbá teszi a Creppy csapatának mindennapi feladatait.

„A legtöbb dolgozónkra már hosszú évek óta számíthatunk. Sikerült anyagi megbecsülést és kiszámítható jövőképet előrevetíteni munkatársainknak, még a pandémia ideje alatt is.”

tette hozzá Réka, a Creppy brand megálmodója.

Mit hoz a jövő?

„A jövőben a legfontosabb számunkra továbbra is az elégedett vendégek mosolya! Mindehhez elengedhetetlen, hogy a dolgozói elégedettséget fenntartsuk, hiszen a Creppy élményhez hozzátartozik a teljes csapat elkötelezett munkája.”

büszkélkedett Oszlánczi Réka.

A dinamikusan fejlődő éttermi brand igazi gasztroforradalmat indított el 15 évvel ezelőtt, amivel kikövezte és azóta is diktálja a vendéglátás nemzetközi szinten is helytálló trendjét.

Forrás: Presston PR

Exit mobile version