December 22 és január 6. között zárva tartanak a minisztériumok és a kormányhivatalok, a köztisztviselők az iskolásokhoz hasonlóan „Téli szünetre” mennek. A NAV tájékoztatása alapján a közigazgatási szünetben a Nemzeti Adó- és Vámhivatal korlátozottan tartja nyitva ügyfélszolgálatait. Ügyintézés ez idő alatt is kezdeményezhető elektronikus úton a NAV-nál.
A közigazgatási szünetben nyitvatartó ügyfélszolgálatokról a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálat-keresőben tájékozódhat. A megyeszékhelyek központi ügyfélszolgálatai és a fővárosi, kijelölt ügyfélszolgálat december 22. és január 6. között az alábbi időben tart nyitva:
2022. december 22. | 8:30 – 16:00 |
2022. december 23–26. | ZÁRVA |
2022. december 27–29. | 8:30 – 16:00 |
2022. december 30. – 2023. január 1. | ZÁRVA |
2023. január 2–5. | 8:30 – 16:00 |
2023. január 6. | ZÁRVA |
Az adóügyeket elektronikusan természetesen a közigazgatási szünet alatt is lehet intézni, a NAV azt tanácsolja, hogy elsősorban ezt az utat válasszák az ügyfelek! Telefonon a 1819-es telefonszámon, a szokásos nyitvatartási időben tájékozódhatnak!
Hozzászólások