Szeptember végén megnyitja kapuit a Telekom Kraft, Debrecen legújabb közösségi alkotótere. A márka lelkes csapatok jelentkezését várja, hogy közösen találhassák ki az esemény részleteit. A Telekom ezzel azt üzeni, hogy a Kraft a fiataloké – egy olyan terep, ahol szabadon kísérletezhetnek.
Másfél éve jött létre a Telekom Kraft, ami a márka fiataloknak dedikált platformja. A Kraft magába foglalja a Debrecenben létrejött alkotóteret és rengeteg olyan programot, pályázatot, melyek lehetőséget adnak a fiatalok számára, hogy fejlesszék önmagukat és ötleteiket. A Kraft szellemisége rávilágít arra, hogy a fiatalok együtt, összefogva, meglepő dolgokra lehetnek képesek. Nem csak egy helyről van szó, hanem egy közösségről is, ami folyamatosan épül a különböző virtuális csatornákon. Ennek a közösségnek lehetősége van a márkát is alakítani. Jó példa erre a platform egy másik eleme, a fiataloknak szóló Kraft Ajánlat kialakítása és piacra való bevezetése, amit szintén a fiatalok bevonásával hozott létre a Telekom.
Az elmúlt hetekben a krafterek és helyi fiatalok nyílt napok formájában már tesztelhették a debreceni helyszínt, de elérkezett az idő, hogy a Kraft hivatalosan is mindenki számára látogatható legyen.
Egy olyan nyitóbulit szeretnének rendezni, melynek teljes koncepcióját a fiatalok álmodják meg.
A jelentkezési időszak szeptember 8-ig tart, ahol a minimum 2, maximum 5 fős társaságoknak egy tweet hosszúságú összefoglalóban kell leírniuk a buli ötleteiket. A szakmai zsűri a 3 legkreatívabb csoportot választja ki, akikkel tartanak egy „Kikraftolás” napot, amikor a fiatalok megismerkedhetnek a debreceni helyszínnel, és közösen tovább gondolhatják ötleteiket, így megszülethet a buli forgatókönyve.
„A Telekom Kraft koncepciója messzire nyúlik vissza, egészen odáig, hogy szerettük volna a Telekom által nem használt épületet egy fontos cél érdekében felhasználni. Amikor a debreceni helyszín ötlete megszületett még senki nem gondolta, hogy a járványhelyzet nehézségeit is túlélve, a Kraft egy valódi szellemiséggé növi ki magát. Nem csak egy helyszín lett belőle, de egy online közösség is, ahol a márka folyamatosan lehetőséget tud biztosítani a fiataloknak, hogy fejlesszék önmagukat és megvalósíthassák az álmaikat. Sok virtuális sikersztori után most végre az offline helyszínt is fullosan megnyitjuk. Nem akartunk azonban egy hagyományos újranyitást szervezni, mi ezt az alkalmat is arra használjuk, hogy lehetőséget adjunk a Z és Y generáció képviselőinek, hogy lépjenek ki a keretek közül és úgy alakítsák a nyitóbulit, ahogyan ők szeretnék.”
nyilatkozta Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója.
Tovább részletek és jelentkezés: https://magentakraft.hu/kraftnyitobuli/
Forrás: Magyar Telekom










Hozzászólások