A Debreceni Regionális Közlekedési Egyesület képe lehangoló, hiszen több mint felére csökkent a Debreceni Közlekedési Vállalat teljesítménye a két évtizeddel ezelőttihez képest a 19-es busz tekintetében.
A történet a kismalac és a farkas történetéhez hasonló. A farkas mindig csak egy kis testrészét dugta be a meleg laksásba, csak éppen itt nincs, aki zsákot tartson az farkas hátsójához. A járatcsökkentés azzal volt alátámasztva, hogy nem olyan sok különbség van a 10 és 12 perces követés között. Majd a 12 és 15 között sem volt sok különbség, és a 15-20 között sem, ma pedig ott tartunk, hogy óránként van egy-egy járat.
Miközben mindig “csak egy kicsit” lett rosszabb a szolgáltatás, a finanszírozás a fizető utasok csökkenésével egyre fenntarthatatlanabbá vált. Mindezek mellett egyre nagyobb a szélmalomharc, hogy a városban kialakuló torlódásokat csökkentsék, gyakran hangzik el a kérés, hogy aki teheti válassza a tömegközlekedést.
Forrás: Debreceni Regionális Közlekedési Egyesület
Hozzászólások