A nemzetközileg is ismert divatáru-kereskedelmi lánc, a H&M kiemelten fontosnak tartja vásárlói véleményét. Emailben kiküldött elégedettségi kérdőívekkel igyekszik közvetlen visszajelzéseket gyűjteni a vásárlói élményről és a kínált termékek minőségéről, hogy így még jobban rászabhassa kínálatát vásárlóira.
A kérdőívek általában néhány perc alatt kitölthetők, teljesen anonimak és olyan témákra terjednek ki, mint a termékek minősége, az ár-érték arány, a boltban szerzett élmények vagy az online vásárlás gördülékenysége. A vásárlói vélemények kiértékelésével a H&M folyamatosan fejleszti kínálatát, optimalizálja szolgáltatásait és igazodik a fogyasztói igények változásához. A visszajelzések nemcsak az vevők elégedettségének növelését segítik elő, hanem hozzájárulnak a fenntarthatósági és innovációs célok eléréséhez is, amelyek fontos szerepet játszanak a cég hosszú távú stratégiájában.
A H&M ezzel az egyszerű, mégis hatékony eszközzel szeretne még közelebb kerülni vásárlóihoz, hogy igényeiket teljes mértékben kielégíthesse. Ha önnek is fontos, hogy olyan ruhaboltban vásároljon, ahol véleménye számít, látogasson el a H&M hivatalos weboldalára, vagy térjen be személyesen a FÓRUM Debrecen Bevásárlóközpontban található üzletükbe!










Hozzászólások