A gazdiknak április 30-ig kell kitölteniük, és az önkormányzathoz eljuttatniuk az adatlapot.
Elindult az ebösszeírás Debrecenben. Korábban már portálunk is beszámolt róla, hogy
a január 1. és április 30. közötti ebösszeírás során az ebtartóknak adatlapot kell kitölteniük és azt az önkormányzat részére eljuttatniuk.
Fontos, hogy az összeírás alól egy gazdi sem képez kivételt, így azokra is vonatkozik, akik már
- részt vettek korábban is ebösszeíráson
- mikrochippel ellátott és a rendszerben szereplő négylábúak tulajdonosai.
Az adatlapot több formában is ki lehet tölteni, és el lehet juttatni Debrecen Önkormányzatához.
- Az adatlap letölthető a www.debrecen.hu oldalról IDE kattintva,
- az E-Önkormányzati Portálról INNEN, kiválasztva Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatát, a keresőbe az Ebösszeíró adatlap kifejezést beírva. Az űrlap online kitölthető, lementhető és nyomtatható, elektronikus úton történő beküldése azonban csak ügyfélkapus bejelentkezéssel lehetséges!
- A nyomtatvány személyes átvételére is van lehetőség Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az Új Városháza épületében az ügyfélszolgálat 14-es munkaablakánál ügyfélfogadási időben (hétfőn, szerdán és pénteken 8.00 és 12.00 óra, kedden 8.00 és 15.00 óra, csütörtökön 8.00 és 17.00 óra között). A kitöltött adatlapot személyesen ugyanitt, ugyanennél a munkaablaknál lehet ügyfélfogadási időben lehet leadni vagy az Új Városháza iratgyűjtő ládájában elhelyezni.
- Az adatszolgáltatás postai úton a kitöltött adatlapot Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Igazgatási Osztály címére (4026 Debrecen, Kálvin tér 11.) elküldve teljesíthető.
Hozzászólások