A debreceni városháza sajtószolgálata arról tájékoztatta portálunkat, hogy a Régi Városháza Piac utca 20. és Sas utca 1. alatti épületeinek több mint egy évig tartó energetikai felújítása miatt a Polgármesteri Hivatal egyes szervezeti egységei új helyen fogadják az ügyfeleket.
A közlésben foglaltak alapján az érintett szervezeti egységeket az alábbi, új helyszíneken találják:
- A polgármester és az alpolgármesterek titkárságaikkal együtt a Simonffy utca 2/A II. emeletén
- a Gazdálkodási Főosztály és a Társasági Vagyoni Csoport, valamint a Pénzügyi Osztály a Petőfi tér 10. II. emeletén
- a jegyző és az aljegyző, a Polgármesteri Kabinetiroda, a Szervezési és Jogi Főosztály vezetése a Jogi Osztállyal, a Városfejlesztési Főosztály a hozzá tartozó Városépítési Osztállyal, Városüzemeltetési Osztállyal és a Zöldterületi Osztállyal, továbbá a Közbeszerzési Osztály és a Vagyonkezelési Osztályaz Agóra Irodaház Barna utca 23. alatti épületének II. és III. emeletén.
Az országgyűlési képviselők választása és az országos népszavazás igazgatási feladatainak ellátása érdekében a Szervezési Osztály – mint választási ügyekben kereshető helyi választási iroda – a Régi Városháza Piac utca 20. alatti épületében marad, és a Piac utcai főbejáraton keresztül közelíthető meg. A választópolgárok számára a névjegyzék vezetésével kapcsolatos ügyintézésre jelenleg a Kálvin tér 11. alatti Új Városháza földszintjén erre a célra kialakított 15-ös ablaknál, március 26-tól pedig az I. emelet 103-as helyiségében van lehetőség.
A Mikrofilmtár és a hivatali nyomda is a Régi Városháza Piac utca 20. alatti épületében marad. Ezen egységek megközelítése nem a Piac utcai főbejáraton, hanem a Városháza utca felőli bejáraton keresztül lehetséges.
A Polgármesteri Hivatal telefonszámai és e-mail elérhetőségei nem változnak, minden szervezeti egység a korábban megszokott módon érhető el.
A Polgármesteri Hivatal postacíme is változatlan marad:az ügyfelek beadványaikat, leveleiket továbbra is a 4024 Debrecen, Piac utca 20. címre postázhatják.
A közleményben felhívják az ügyfelek figyelmét arra, hogy a veszélyhelyzet idejére kiadott intézkedésekhez igazodva, a személyes ügyfélfogadás szünetel, és a beadványaikat az Agóra Irodaház portáján elhelyezett beadványgyűjtő dobozokban helyezhetik el.
A személyes ügyfélfogadást igénylő ügyekben jelenleg az Új Városháza földszinti, nagy ügyfélterében kialakított ügyfélfogadó ablakoknál van lehetőség.
Forrás: Debreceni Városháza Sajtóosztály
Hozzászólások