2021. június 1-jétől az ügyfelek időpontfoglalás alapján és anélkül is felkereshetik a debreceni polgármesteri hivatal ügyfélszolgálatát az Új Városházán, a Kálvin tér 11. földszintjén.
Az ügyfélfogadás hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8 és 12 óra között, csütörtökön 13 és 17 óra között zajlik, de elektronikusan és telefonon is lehet ügyet intézni.

Egyéb korlátozó intézkedések továbbra is hatályban maradnak az alábbiak szerint:
- a hivatali épületek emeleti irodáiba ügyfelek továbbra sem léphetnek be,
- az ügyfélfogadásban érintett valamennyi szervezeti egység (a Régi Városházán található szervezeti egységek is) az Új Városháza ügyfélterében fogadják az ügyfeleket,
- az ügyintézés során az ügyfeleknek a szociális távolságtartás mellett továbbra is kötelező a maszk viselése,
- az épületekbe történő belépéskor kötelező a testhőmérséklet-mérés,
- az ügyfélfogadást ellátó ügyintézők FFP2-es maszkban és kesztyűben végzik feladataikat,
- a polgármesteri hivatal egyéb telephelyein (pl.: Józsai Településrészi Önkormányzat mellett működő telephely) az ügyfélfogadás során az ügyintézők maszkban és kesztyűben végezhetik feladatukat, amíg az ügyfelek kizárólag maszkot viselve léphetnek be az épületbe,
- ha valamely beadvány írásban történő benyújtása szükséges, azt az Új Városháza Vár utcai bejáratánál és a Régi Városháza Piac utcai bejáratánál elhelyezett, „Papíralapú ügyféli beadványok” feliratú iratgyűjtő ládába továbbra is elhelyezhetik az ügyfelek,
- a hivatali épületekbe a társ- és partnerszervezetek képviselői továbbra is csak polgármesteri, alpolgármesteri, jegyzői, aljegyzői, főosztályvezetői, főosztályvezető-helyettesi engedély alapján léphetnek be.
Forrás: debrecen.hu










Hozzászólások