A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2016 első negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 óra 9 percet töltött a tévékészülékek előtt, 2 perccel többet, mint egy évvel korábban. Nőtt a közszolgálati csatornák részesedése, ugyanakkor az országos kereskedelmi csatornákat a tévézők kisebb arányban választották, mint az előző év azonos időszakában – adta hírül az origo.hu.
2015 első negyedéhez képest a közszolgálati csatornák közönségaránya 14,8%-ról 17,3%-ra nőtt, melyhez részben az M4 Sport csatorna megjelenése is hozzájárult, ugyanakkor a két országos kereskedelmi csatorna (RTL Klub + TV2) együttes részesedése 26,6%-ról 23,2%-ra mérséklődött.
A napi fogyasztási cikkek hirdetési rangsorában az első helyre a szeletes csokoládé került, második a "puding, tejalapú desszert", a harmadik helyen pedig a fogkrém termékosztályának televíziós hirdetései állnak az idei első negyedéves, teljes népességre vonatkozó összes GRP alapján.










Hozzászólások