Március 21-én lesz a Down-szindróma világnapja, erről és a Rejtett Kincsek Down Egyesület szervezésében induló akcióról már beszámoltunk korábbi cikkünkben, és ezen világnap alkalmából készített az angol zenész, Sting egy dalt, melyben a társadalom figyelmét hívja fel arra, miért is jó Down-szindrómás embereknek munkát adni – írta meg a Kreatív Online.
A kampány elindítója az olasz CoorDown civil szervezet, akiknek sikerült a világhírű, és többszörös Grammy-díjas zenészt maguk mellé állítani, aki üzenetét egy dalban mondja el. Sting egy olasz zeneszerző-páros szerzeményét énekelte el, aminek üzenete, hogy megéri foglalkoztatni a Down-szindrómában élő embereket.
A reklámfilmet egy New York-i kreatívügynökség dolgozta ki, mely megtekinthető itt:
„Sting és a Police zenéin nőttünk fel, képzelheted, mennyire izgatottak lettünk, amikor meghallottuk, hogy ő adja elő a CoorDown számára írt dalunkat. Nagyon reméljük, hogy a hozzájárulásunk még láthatóbbá teszi a kampányt, és egyre több munkalehetőséget kapnak a Down-szindrómával élők” – mondta Luca Lorenzini és Luca Pannese.










Hozzászólások