Technikai okok miatt a dkvejegy.hu felületen keresztül történő vásárlásokról az értesítő e-mailek nem érkeznek meg a vásárló által megadott e-mail címre.
A Debreceni Közlekedési Vállalat tájékoztatja az utasokat, hogy a hiba ellenére a vásárlás vélhetően sikeres volt.
Amennyiben a Simple Pay rendszerétől megkapják a sikeres fizetésről szóló értesítést, az sikeres vásárlást jelent. Az utazási jogosultságot a DKV Zrt. rögzítette.
A dkvejegy.hu felületén regisztrált vásárlók a “Korábbi vásárlásaim” menüpontban tudják ellenőrizni, hogy sikerült-e megvásárolni az áprilisi bérletet.
Az utazási jogosultság lekérdezésére az okosmegállók “Érvényesség ellenőrzés” menüpontján keresztül is lehetőség van. Ehhez az igazolvány számát kell megadni.
A technikai hiba miatt a DKV Zrt. elnézést kér a bérletvásárlóktól! Annak elhárításán dolgoznak!
Forrás: DKV Zrt.
Hozzászólások