2025. december 25. csütörtök
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Szerzői jogok
  • Felhasználói feltételek
  • Adatkezelés
hajdupress.hu
  • Régió
  • Belföld
  • Külföld
  • Sport
  • Kult
  • Üzlet
  • DíszUDvar
  • TrendFórum
  • ALFÖLD TV
  • English
  • Deutsch
  • Română
Nincs találat
Összes találat
hajdupress.hu
  • Régió
  • Belföld
  • Külföld
  • Sport
  • Kult
  • Üzlet
  • DíszUDvar
  • TrendFórum
  • ALFÖLD TV
  • English
  • Deutsch
  • Română
Nincs találat
Összes találat
hajdupress.hu
Home Régió

Teljesen megváltozik Debrecen közlekedése: mutatjuk, hogyan

HajduPress Szerző HajduPress
2017/03/06
kategória: Régió
9 0
0
FacebookTwitterE-mail

Átfogó, nagyszabású változások lépnek életbe augusztus elsejével Debrecenben. A változtatásokról hétfőn Papp László polgármester tartott tájékoztatót, az erről szóló közleményt változtatás nélkül, hasznos infografikákkal mutatjuk.

 

Új Főnix Terv
Új Közlekedési Koncepció

 
 
 
Debrecen azt a célt tűzte ki maga elé, hogy minden területen az ország keleti központja, valódi regionális központ legyen. Megállapíthatjuk, hogy ez a célkitűzés a mindennapjaink részévé vált. A város bővülő gazdasága, a város nappali népességének jelentős növekedése, a repülőtér forgalmának folyamatos erősödése, a város és az agglomeráció lakossága által használt járművek számának gyors növekedése  mind azzal járnak, hogy új és hatékony megoldásokhoz kell nyúlni a városi közlekedés területén.
 
Ezt az állítást két példával szeretnénk alátámasztani. A befizetett gépjármű adó adatok szerint 1999-ben csaknem 55 ezer jármű után fizettek súlyadót Debrecenben, míg 2016-ban, már több, mint 90 ezer után, amely 60 százalékot meghaladó növekedést jelent. A forgalmi adatok alapján megállapítható, hogy a Kossuth utca – Burgundia utca csomópontjában naponta több, mint 55 ezer autó halad át. Ezt a terhelést a jelenlegi forgalmi rend mellett nem bírja a csomópont.
 
Fontos leszögezni, hogy a most bemutatott közlekedésszervezési program egy összefüggő koncepcióként hoz változásokat Debrecen közlekedésében. A program minden eleme egyformán fontos, bármelyik csomópont kivétele a programból az egész átalakítás hatékonyságát rontaná le.
 
A tervezők feladata az volt, hogy az egész városra és nem egyes városrészekre vonatkozóan készítsék el a koncepciót és hozzá a terveket. Másfél éve dolgozunk azon, hogy a lehetőségekhez képest a legjobb programot, ahhoz pedig a szükséges forrást tudjuk biztosítani. A 2019-ig tartó önkormányzati ciklus egyik legfontosabb feladatának tartjuk a közlekedés feltételeinek radikális és jelentős fejlesztését. Nem csak egy koncepcióval, hanem konkrét programmal, azon belül kész tervekkel álltunk elő, amelyhez a szükséges pénz is rendelkezésre áll, így áprilisban el tudjuk kezdeni a megvalósítást. Egy ilyen program végrehajtásához nem csak szándék, hanem képesség is szükséges, értve ezalatt a szükséges források meglétét, valamint számos feltétel teljesülése is elengedhetetlen. Nyugati kiskörút elkészült két szakasza nélkül nem beszélhetnénk a Szent Anna-Miklós és a Kossuth-Széchenyi utcák egyirányúsításáról.
 
Az Új Főnix Terv keretében közlekedési fejlesztésekre 15,7 milliárd forintot fordítunk, ehhez kapcsolódik még az M35-ös autópálya új szakasza és a reptéri út is, amely további 95 milliárd forintba kerül (M35 I. ütem + 481-es út: 29,87 milliárd Ft, M35 II. ütem: 65,38 milliárd Ft). Ebből a most bejelentett 52 csomópont átépítése bruttó 1,4 milliárd forintba kerül. A programot úgy állítottuk össze, hogy a közösségi közlekedés jelenlegi vonalrendszerét adottságnak tekintettük, mivel több milliárd forintos forrás a troli felsővezetékek átépítésére nem áll rendelkezésre.
 
Az átalakításokkal, a jelzőlámpa programok beállításával és a periódusidők rövidítésével elérhető, hogy a városi főbb útvonalakon átlagosan 50 százalékkal nő a csomópontok kapacitása, melynek köszönhetően jelentősen gyorsul a forgalom.
 
A program fontos eleme, hogy az érintett csomópontok többségében a jelenlegi 4 ciklusra beállított jelzőlámpák 3 ciklusúra módosulnak, amely több zöldidőt és dinamikusabb forgalmat eredményez.
 
A program jelentős előrelépést jelent a kerékpáros közlekedés terén is, hiszen a kerékpárút hálózathoz kapcsolódó csomópontok esetében biztosítjuk a biztonságos átvezetést és a program keretében 8 km új kerékpárút illetve kerékpáros övezet jön létre.

 
A program által érintett csomópontok:
 

1 Wesselényi u. – Attila tér – Vágóhíd utca felüljáró Útépítés (felüljáróra felvezető szakasz szélesítése) + forgalomtechnika + jelzőlámpa
2 Szent Anna u. – Attila tér (+ Baross u. és Teleki u.) Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa
3 Szent Anna u. – Vígkedvű Mihály u. forgalomtechnika
4 Szent Anna u. – Nagy Gál István u.. forgalomtechnika
5 Szent Anna u. – Kandia u. forgalomtechnika
6 Szent Anna u. – Sumen u. – Klaipeda u. forgalomtechnika + jelzőlámpa
7 Szent Anna u. – Varga u. – Batthyány u. forgalomtechnika + jelzőlámpa
8 Szent Anna u.- Jászai Mari u. – Vármegyeháza u. forgalomtechnika + jelzőlámpa
9 Szent Anna u. – Piac u. – Miklós u. Útépítés (forgalomterelő sziget építése) + forgalomtechnika + jelzőlámpa
10 Miklós u. Iskola u. – Piac utca közötti szakasza Útépítés (sávbővítés) + forgalomtechnika
11 Miklós u. – Iskola u. forgalomtechnika
12 Miklós u. – Antal József u. (Nyugati kiskörút II. ütem) forgalomtechnika + jelzőlámpa
13 Erzsébet u. – Szoboszlói utca – Külsővásár tér – Miklós u. (Szív utcával együtt) Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa
14 Széchenyi u. – Külsővásár tér – Nyugati u. -Szepességi u., a Külsővásártér – Arany János u. csomóponttal együtt Útépítés (forgalomterelő sziget és jobbra kanyarodó sáv építése) + forgalomtechnika + jelzőlámpa
15 Széchenyi u. – Antal József u. – Tisza I. u. (Nyugati kiskörút I. ütem) – Mácsai u. csomóponttal együtt forgalomtechnika + jelzőlámpa
16 Széchenyi u. – Hal köz mélygarázs lejárat forgalomtechnika + jelzőlámpa
17 Széchenyi u. – Kossuth u. – Piac u. forgalomtechnika + jelzőlámpa
18 Kossuth u. – Sas u. forgalomtechnika + jelzőlámpa
19 Kossuth u. – Újházi Ede u. és Csokonai színház gyalogátkelőhely forgalomtechnika+jelzőlámpa programmódosítás
20 Kossuth u. – Burgundia u. – Klaipeda u. forgalomtechnika (gyalogátkelőhely tervezett megszüntetése az engedélyköteles) + jelzőlámpa
21 Faraktár u. – Méliusz tér – Nap u. – Kossuth u. – Kossuth u. szervízút csomóponttal együtt Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa
22 Faraktár u. – Baross u. Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa
23 Faraktár u. – Hajnal u. forgalomtechnika + jelzőlámpa
24 Erzsébet u. – Salétrom u. csomópont jelzőlámpa (programmódosítás)
25 Erzsébet u. – Szív u. – Nyugati kiskörút csomópontjai jelzőlámpa (programmódosítás)
26 Barna u. – Nyugati kiskörút jelzőlámpa (programmódosítás)
27 Arany János – Nyugati kiskörút II. ütem jelzőlámpa (programmódosítás)
28 Haláp u. – Sumen u. jelzőlámpa (programmódosítás)
29 Attila tér – Alkotmány u. jelzőlámpa (programmódosítás)
30 Wesselényi u. KELETTERV gyalogos átkelőhely jelzőlámpa (programmódosítás)
31 Wesselényi u. – Irinyi u. jelzőlámpa (programmódosítás)
32 István u. – Szoboszlói u. Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa
33 Gázvezeték u. – Mikepércsi u. és Gázvezeték – Keve u. Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa (Keve utcánál csak útépítés + forgalomtechnika)
34 Gázvezeték u. – Epreskert u. Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa
35 Gázvezeték u. – Öreg János u. gyalogosátkelőhely kiépítése
36 Gázvezeték u. – Kanális u. Útépítés + forgalomtechnika
37 Gázvezeték u. – Balaton u. Járdaépítés + forgalomtechnika
38 Nyíl u. – Hadházi u. Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa
39 Füredi u. – Sínai u. Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa
40 Nyíl u. – Árpád tér Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa
41 Nyíl u. – Nagy Sándor J. u. Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa
42 Nyíl u. – Damjanich u. csp. Útépítés + forgalomtechnika + jelzőlámpa
43 Füredi u. – Böszörményi u. jelzőlámpa (programmódosítás)
44 Füredi u. – Dózsa Gy u. jelzőlámpa (programmódosítás)
45 Füredi u. – Malompark jelzőlámpa (programmódosítás)
46 Füredi u. – Egyetem stg.. jelzőlámpa (programmódosítás)
47 Füredi u. -Bem tér jelzőlámpa (programmódosítás)
48 Hajnal u. – Bocskai tér gyalogos átkelőhely jelzőlámpa (programmódosítás)
49 Benedek tér – Bercsényi u. gyalogos átkelőhely jelzőlámpa (programmódosítás)
50 Rakovszky u. Ótemető u. jelzőlámpa (programmódosítás)
51 Szabó Kálmán u. – Mikepércsi u. jelzőlámpa (programmódosítás)
52 Mikepércsi u. – Monostorpályi u. jelzőlámpa (programmódosítás)

 
További csomópont átalakítások:
 

Pallagi út – Nagyerdei körút új körforgalom épül
Egyetem tér kibővül a körforgalom
Szabó Kálmán – Vécsey – Gizella – Galamb utca jelzőlámpás csomópont épül
Bartók Béla út – Pesti utca önálló jobbra kanyarodó sáv épül

Kiemelt csomópontok
 
 
KÜLSŐ KÖR
 
 
01. Árpád tér
A Nyíl utca felől egy önálló balra kanyarodó sáv, valamint mellette egy egyenesen balra (így két sávból lehet balra kanyarodni), valamint a Kassai út felől az önálló jobbra sávhoz hosszított gyorsító sáv kerül.
 
02. Nyíl utca – Nagysándor József utca
Jelzőlámpás csomópontot építenek ki.
 
03. Nyíl utca – Damjanich utca
Jelzőlámpás csomópontot építenek ki.
 
04. Nyíl utca – Hadházi út
Jelzőlámpás csomópontot építenek ki és visszaállítják az 50 km/h sebességhatárt.
 
05. Füredi út – Sinai Miklós utca
Egy önálló balra kanyarodó sáv mindkét irányból a Sinai Miklós utcára, a középső sáv egyenesen és egy új sáv egyenesen és jobbra irányba mindkét oldalon.
 
Ezekkel a beavatkozásokkal és a jelzőlámpa programok hangolásával a közlekedési szakemberek szerint elérhető, hogy az Árpád tér és a 33-as főút felőli végpont, azaz a Szabó Lőrinc utcai kereszteződés között minimum 30 százalékkal gyorsuljon a forgalom.
 
 
 
06. István út – Szoboszlói út
Az István úton (a Vértesi felől) a belső sávból lehet balra, a 4-es főútra Hajdúszoboszló felé is kanyarodni.
 
07. Gázvezeték utca – Mikepércsi út
A Mikepércsi útról a Gázvezetékre jobbra egy kiszélesített kanyarodó sáv alakul ki, a Gázvezetékről pedig a belső sávból önállóan lehet balra kanyarodni, a külső, kiszélesített sávból pedig lehet egyenesen és jobbra menni.
 
A két változtatásra azért van szükség, mert egy rövid ideig – várhatóan 2017 novembere és 2018 februárja, a reptéri út és az M35-ös autópálya elkészültéig a Gázvezeték utca lehet terelőút a 47-es főút felől érkező vagy arra haladó teherforgalom számára.
 
 
BELSŐ KÖR
 
08, 09, 10. Egyirányúsítás
A belvárosban egyirányú lesz a Széchenyi és a Kossuth utca a Nyugati utcától a Hajnal utcáig, valamint a Szent Anna utca és a Miklós utca az Attila tértől az Erzsébet utcáig. Azért ezt az irányt javasolták a közlekedési mérnökök, mert így jobbra kis ívben kanyarodva lehet az egyirányúsítással érintett területen bármit megközelíteni, ami gyorsabb haladást eredményez, mintha balra nagy ívben is kellene engedni a forgalmat. Fontos változás, hogy az Arany János utca forgalmi rendje is változik: az Antall József utcától a Piac utca felé, míg a másik irányba a Külsővásártér felé. 
 
11. Széchenyi utca – Nyugati utca
A Széchenyi utcáról (a Tócóskert irányából, a Mechwart középiskola oldalában) egy önálló balra, valamint a középső sávban balra egyenesen forgalmi rend alakul ki, ezzel növelve az áteresztő képességet; a Nyugati utcai gyalogátkelő megszűnik, ami szintén gyorsítja a forgalmat. A Nyugati utcáról egy önálló balra sáv, valamint a középső sávból egyenesen balra sáv alakul ki, így két sávból lehet befordulni az egyirányúvá váló Széchenyi utcára, ez szintén gyorsítja a forgalmat. A Külsővásár tér felől járdasziget és önálló jobbra kanyarodó sáv jön létre, jelzőlámpával szervezve a gyalogos forgalmat a járdaszigetre. A Széchenyi utca belvárosi szakaszáról csak buszsáv jön szembe, amelyen vagy jobbra kis ívben fordulnak, csúcsidőben óránként négyszer közlekedik egyenesen a 40-es busz, amelynek egy intelligens forgalomirányító eszköz igény esetén ad csak zöld jelzést. Ezzel lezárjuk a Széchenyi utca felől a Szepességi utcát, amely zsákutcaként a másik irányból közelíthető meg autóval, de a kerékpárosoknak megnyitjuk.
 
12. Széchenyi utca – Antall József utca – Tisza István utca
Három sáv megy felfelé, amelyből a belső sáv balra kanyarodó, a középső csak egyenesen, a külső buszsáv, amelyből jobbra lehet kanyarodni az Antall József utcára. Szemből csak buszsáv jön.
 
13. Széchenyi utca – Piac utca
A Széchenyi utca felől két sáv érkezik a Piac utcára, a belső egyenes, a külső egyenes-jobbra, a gyalogátkelőt a Kistemplom elől áthelyezik a Gambrinus köz elé, így nem torlódik fel a jobbra kanyarodók miatt a sor a Széchenyi utcán, szembe csak buszsáv van.
 
 
14. Kossuth utcáról a belső sávból lehet balra bekanyarodni a Sas utcára, onnan ki két sávon lehet a Kossuth utcára csak a Faraktár utca felé. Szemben csak busz sáv van, így a Sas utca és a Csokonai Színház közötti részen új buszmegállót alakítanak ki, ami így jelentősen közelebb lesz a Paic utcához és a Régi Városháza előtti villamosmegállóhoz. (ezzel együtt a Földhivatal és a rendőrség előtti megállók megszűnnek).
 
15. Kossuth utca – Burgundia utca
A Kossuth utca felől a belső sávból balra is lehet kanyarodni, a Burgundia felőli gyalogátkelő megszűnik, ami gyorsítja a forgalmat, a középső sávból egyenesen lehet közlekedni, a külső sáv buszsáv, de egy önálló, jelzőlámpával ellátott járdasziget mögül jobbra is lehet kanyarodni a Klaipeda utcára.
 
16. Kossuth utca – Méliusz tér
A Kossuth utcai szervízút kivezetését átalakítják, oda helyezik át a nehezen belátható gyalogátkelőt is, a Verestemplom előtt a jelenlegi két sávból négy lesz bővítéssel, egy-egy busz sáv a két szélén, közötte két haladó sáv. Megfordul a Nap utca, a Cegléd utca és a Baross utca forgalmi rendje.
 
17. Faraktár utca – Hajnal utca
Négy sávban végződik a Faraktár utca, a két belső balra a Rakovszky Dánile felé engedi a forgalmat, a következő egyenesen, míg a külső egyenesen és jobbra, itt közlekedik a busz is. Szemből a külső sávon lehet jobbra fordulni és ott közlekednek egyenesen tovább a buszok is. A belső két sávból pedig balra, a Hajnal utca felé lehet fordulni.
 
 
18. Szent Anna utca – Attila tér
A Teleki utcáig kétirányú a forgalom, hogy a Wesselényi lakótelepről jövő forgalmat kiengedje. A Baross utcai csomópontot felújítják, kialakítanak egy gyorsító sávot a Szent Anna utcán.
 
19. Szent Anna utca – Vígkedvű Mihály utca
Két sávon halad a forgalom a belváros felé, mellette parkolók, szemben egy sáv a 15-ös busznak és megszűnnek a parkolók.
 
20. Szent Anna utca – Sumen utca
A Kandia utcától három sáv a belváros felé, a külső egyben buszsáv, visszafelé egy busz sáv. A Szent Anna utcán a csomópont után két sávon halad a forgalom, megtartva a parkolókat mindkét oldalon.
 
21. Szent Anna utca – Piac utca
A kereszteződésben két sávon halad a forgalom, a belső sávból lehet balra is fordulni. A Miklós utcán három sáv nyílik, amelyből a külső buszsáv.
 
22. Miklós utca – Antall József utca
Három sávon halad a forgalom, a külső és a belső egyben kanyarodó sáv is jobbra, illetve balra.
 
23. Miklós utca – Erzsébet utca
Három sáv érkezik a csomópontba, egy jobbra kanyarodó járdaszigettel, kettő pedig egyenesen a Szoboszlói utca felé. A balra kanyarodás itt megszűnik, mint ahogy az Erzsébet utca felőli gyalogátkelő is. A Külsővásár tér felőli gyalogátkelőt megerősítik, a köztes szigetet kibővítik, így egyszerre csak a teljes útszélesség felét kell megtenni.
 
A belvárosi egyirányúsítás után csökken a csomópontokban a periódusidő, ezzel a szakemberek szerint átlagosan 50 százalékkal nő a kapacitás, azaz az áteresztő képességük, ezáltal a forgalom gyorsulhat. 
 
 
EGYÉB VÁLTOZÁSOK
 
24. Egyetem tér
Kétsávos lesz a körforgalom, ezzel gyorsítják a közlekedést, valamint a Nagyerdei krt felől kialakítanak egy balra kanyarodó és egy egyenes sávot. Az Egyetem tér felől a Klinikák felé fordulóknak pedig lesz egy gyorsító sáv.
 
25. Pallagi út – Móricz Zsigmond krt.
Kétsávos spirális körforgalom épül, így a TEVA Gyógyszergyár, valamint a Nagyerdei körút felől érkező forgalom sokkal biztonságosabban és gyorsabban hagyhatja el a csomópontot.
 
26. Szabó Kálmán utca – Vécsey utca
Jelzőlámpás csomópont épül, minden irányból külön jobbra kanyarodó sávval, így lesz beláthatóbb és biztonságosabb a közlekedés.
 
27. Bartók Béla út
Egy új külső, jobbra kanyarodó sávot alakítanak ki, hogy a forgalom ne torlódjon vissza a Pesti utcai kereszteződésben egészen a körforgalomig. A beavatkozás fakivágással jár, de csak a belső fasorban, a külső megmarad.
 

 

1 of 20
- +

Megosztás:

  • Click to share on X (Opens in new window) X
  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • More
  • Click to share on Reddit (Opens in new window) Reddit
  • Click to share on Telegram (Opens in new window) Telegram
  • Click to share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp

Like this:

Like Loading...

Related

Előző Cikk

Szép jubileumot ünnepelhet a BAGE

Következő Cikk

Hasznos vizsgálat indult el az egyetemen

KapcsolódóCikk

December 26-án a Csík Zenekar lép fel Debrecenben
Kult

December 26-án a Csík Zenekar lép fel Debrecenben

2025.12.25.
A Debreceni Víztorony 62 éves
Régió

A Debreceni Víztorony 62 éves

2025.12.25.
130 kortárs és klasszikus magyar film látható ingyen öt héten át a Filmión
Belföld

130 kortárs és klasszikus magyar film látható ingyen öt héten át a Filmión

2025.12.24.
Következő Cikk

Hasznos vizsgálat indult el az egyetemen

Hozzászólások

CIKKAJÁNLÓ

Veszélyessé vált a levegő minősége Debrecenben

Veszélyessé vált a levegő minősége Debrecenben

2025.12.18.
Halálos közúti baleset történt az M4-esen

Halálos közúti baleset történt az M4-esen

2025.12.21.
Kigyulladt egy családi ház Mikepércsen

Kigyulladt egy családi ház Mikepércsen

2025.12.19.
Budapest után Debrecenben is lehet ország- és vármegyebérlettel utazni

Budapest után Debrecenben is lehet ország- és vármegyebérlettel utazni

2025.12.16.

ROVATOK

  • AlföldTv
  • Életmód
  • Üzlet
  • Belföld
  • DíszUDvar
  • Deutsch
  • Egyéb kategória
  • English
  • gazdaság
  • Könyvespolc.On
  • Külföld
  • Kult
  • Régió
  • Română
  • Sport
  • Színes
  • Tech
  • TrendFórum
  • Tudomány

KÖVESS MINKET

NÉPSZERŰ

  • Elhunyt Babik Barbara televíziós szerkesztő-műsorvezető

    Elhunyt Babik Barbara televíziós szerkesztő-műsorvezető

    9390 Megosztás
    Share 3756 Tweet 2348
  • Lángolt egy hotel Nyíradony- Tamásipusztában

    8844 Megosztás
    Share 3538 Tweet 2211
  • Húsevő baktérium végezhetett Vadász Zsolttal

    3274 Megosztás
    Share 1310 Tweet 819
  • Meghalt Varga Zita, a Debreceni Egyetem GDPR Központ vezetője

    3219 Megosztás
    Share 1288 Tweet 805
  • Tizenketten tűntek el Debrecenben a múlt héten

    3144 Megosztás
    Share 1258 Tweet 786
hajdupress.hu

HajduPress - Lapozz a Hírekben!

Kövessen minket a közösségi médiában:

Legfrissebb hírek

  • December 26-án a Csík Zenekar lép fel Debrecenben
  • Karácsony a digitális világban – ne posztolj, éld meg
  • Magyar Máltai Szeretetszolgálat – több mint 1600 gyermek karácsonyi kívánságát teljesítették
  • Szenteste 179 tűzoltói beavatkozás történt országszerte! Köztük néhány Hajdú-Bihar vármegyében is
  • A Debreceni Víztorony 62 éves
  • Agrometeorológia – A decemberi ősz nem tesz jót a földeknek
  • 2026-ban megduplázódik a családi adókedvezmény

Rovatok

  • AlföldTv
  • Életmód
  • Üzlet
  • Belföld
  • DíszUDvar
  • Deutsch
  • Egyéb kategória
  • English
  • gazdaság
  • Könyvespolc.On
  • Külföld
  • Kult
  • Régió
  • Română
  • Sport
  • Színes
  • Tech
  • TrendFórum
  • Tudomány

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Iratkozzon fel levelezőlistánkra, hogy elsőként értesüljön legfrissebb híreinkről!

  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Szerzői jogok
  • Felhasználói feltételek
  • Adatkezelés

HajduPress © 2025 Minden jog fenntartva.

Nincs találat
Összes találat
  • Régió
  • Belföld
  • Külföld
  • Sport
  • Kult
  • Üzlet
  • Díszudvar
  • Trendfórum
  • ALFÖLD TV
  • English
  • Deutsch
  • Română

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Discover more from hajdupress.hu

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading

 

Loading Comments...
 

    %d