A jelszómegosztást sejti a streaming cég lehetséges okként.
Csekély növekedésre számított, helyette csaknem 200 ezer előfizetőt veszített a Netflix az idei első negyedévben- írja a Variety.com. A cikk szerint, a streaming szolgáltató a számokat látva azt sem tartja lehetetlennek, ha
további kétmillió felhasználót veszítenének a második negyedévben.
Januári szerint 221,84 millió előfizetőjük volt tavaly év végén. A napokban közzétett számokból azonban kiderül, hogy március végével bezárólag jócskán megcsappant a Netflix szolgáltatását élvezők száma- mindez pont akkor történt, mikor a húzónévnek számító Bridgerton második évada és a Ryan Reynolds nevével fémjelzett Adam-projekt debütált- azaz 221,64 millióra esett vissza.
A közlés szerint
Tíz év alatt ez az első negyedév, hogy a cég előfizetőket veszített.
Az orosz-ukrán háború miatt leállított oroszországi szolgáltatás ellenére is növekedéssel kalkuláltak erre az évre, számolt az első negyedévre, a Wall Street elemzői világszerte viszont további 2,8 millió új előfizetőt vártak a tavalyi első negyedév 3,98 milliós számával szemben.
A veszteség a Variety cikke szerint sokkolta a vállalatot. A csökkenés mögött az erősödő konkurenciát és a régóta vörös posztóként emlegetett
jelszómegosztást említi a cég, melynek visszaszorítását illetően már több országban tesztelnek egy díjköteles módszert.
A hírre a Netflix a tőzsdén is mélyrepülésbe kezdett, hiszen részvényeinek értéke a zárás utáni kereskedésben több mint 22 százalékot zuhant.
Kapcsolódó cikkünk:
Hozzászólások