A Huawei még 2017-ben tett bejelentést az Európai Unió védjegyekkel foglalkozó hivatalánál, mivel egy új logóval szerették volna fémjelezni a számítógépes hardvereiket, azonban egy francia cég ezt megtorpedózta.
A kérdéses probléma az volt, hogy mindkét vállalat logója hasonló a felépítésében és a Chanel attól tartott, hogy a jövőben gondokat okozhat számukra. A Huawei Technology logója két „U” alakú görbét tartalmaz, amelyek függőlegesen egymással szemben helyezkednek el és így jön létre a „H” betű. Azonban ezt a dizájnt állítólag a Chanel logója ihlette, amely két vízszintesen elrendezett „C” betűt tartalmaz.

A legfrissebb hírekből az derül ki, hogy az Európai Unió Törvényszékének ítélete alapján a Huawei került ki győztesen a perből, mivel szerintük nem megalapozott a luxuscikkeket forgalmazó divatmárka félelme. A Chanel még nem reagált a döntéssel kapcsolatosan, így egyelőre nem tudni, hogy terveznek-e fellebbezést a cég jogi képviselői.

Ennyi erővel akkor mit szóljon az Under Armour?
Forrás: HuaweiCentral
Kövesd a legfrissebb telekommunikációs híreket a tech rovatban!










Hozzászólások