A két legnagyobb zenei streaming platform, a Spotify és az Apple Music is szinte egyszerre jelentette meg a 2024-es kiadását a felhasználók saját évét összegző listájukból. A zenerajongók már elérhetik a Spotify Wrapped és az Apple Music Replay idei etapját.
A Spotify Wrapped a Spotify marketingkampánya. A 2016 óta évente, november 30. és december 6. között megjelenő kampány lehetővé teszi a Spotify felhasználóinak, hogy egy összeállítást tekintsenek meg az elmúlt évi platformon végzett tevékenységeikről, és felkéri őket, hogy osszák meg ezeket a közösségi médiában.
Az Apple Music Replay az egész évre vonatkozó hallgatási statisztikákat tartalmazza az Apple Musicra vonatkozóan. A felhasználók az alkalmazásban, vagy a replay.music.apple.com oldalt megnyitva férhetnek hozzá a saját zenei összegzésükhöz. Elérhető havi bontás is, így az év minden hónapjára le lehet szűrni (kevésbé részletes) adatokért, a fókusz azonban az egész éven van. Ha valaki nem akarja végigpörgetni az egész oldalt, Reel formátumban megnézheti az összesítés összesítését is.
Forrás: musicdaily.hu és HVG










Hozzászólások